„Chci komunikaci, která je doufám v ceně měsíčních záloh ve výši průměrného českého platu,“ píše herečka na Facebook.
Bývalí klienti Bohemia Energy, kteří momentálně odebírají elektřinu od dodavatelů poslední instance, se ocitají ve finančních problémech. Zálohy se často pohybují i v desítkách tisíc a kvůli přetíženým linkám je složité se s dodavateli spojit. Na to ve svém facebookovém postu narážela i herečka Aňa Geislerová, která si stěžovala na vysoké ceny a nedostatečnou komunikaci svého dodavatele.
„Jsem, byla jsem odběratelem plynu z Bohemia Energy. No. Špatná volba. Špatný konec. Zoufalství pro tisíce lidí. Ale to, co teď předvádí Innogy jako můj DPI, je pro mě neuvěřitelný. Marně se snažím týden dovolat. A volání automaticky přebírá hlas paní, co říká, že toho mají moc a že mám jít na web, anebo robot Ondra, co mi říká, že mam jít uzavřít smlouvu na web, protože toho mají moc,“ píše Aňa.