Generální ředitel kondomového gigantu Karex si postěžoval v rozhovoru pro japonský list Nikkei.
Původní očekávání, že pandemie koronaviru a nutnost zůstávat doma zvýší poptávku po kondomech, se ukázalo jako chybné. Podle největšího světového výrobce kondomů, malajsijské firmy Karex Berhard, za poslední dva roky kleslo užívání těchto ochranných pomůcek o čtyřicet procent. Japonskému listu Nikkei to řekl generální ředitel.
Na začátku pandemie byl Goh Miah Kiat, generální ředitel firmy Karex, od které pochází podle listu Spiegel zhruba každý pátý kondom a prodává i značku Durex, velmi optimistický. Předpokládal totiž, že během pandemie „nemají lidé zavření doma na práci nic jiného než sex“. Vzhledem k tomu, že časy ekonomické a zdravotní nejistoty se pojí se sníženou porodností a naopak rostoucí důležitostí antikoncepce, očekával v té době dvouciferné číslo růstu tržeb.