Pojď tvořit špičkovou nativní reklamu! Nativní reklama je dlouhodobou součástí Refresheru. Pojď se učit od nejlepších a zvyšuj kvalitu reklamního obsahu v Česku!
Kdo jsme?
Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.
Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, ale také Twitteru a YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, a tím vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.
Naši cílovou skupinu tvoří převážně mladí lidé sledující aktuální dění, trendy ve světě z oblasti módy, technologií, kteří chtějí být prostě fresh. Oslovujeme však široké spektrum osob a pokrýváme mnoho zájmů v podstatě většiny naší cílové skupiny v Česku.
Koho hledáme a proč?
Hledáme externího kolegu nebo kolegyni, který zvládne naplnit specifické představy klienta ve formě článků, jež se hodí na Refresher. Někoho, kdo pochopí požadavky agentury na výkonnost a současné představy našich editorů o kvalitě gramatiky a stylistiky. To všechno musí vypadat a fungovat podobně a ještě líp jako náš redakční obsah.
Pro koho je tato práce ideální?
Pro někoho, kdo tvořil nativní reklamu v médiu. Pro copywritera, který píše dlouhé texty. Pro redaktora, který by se chtěl specializovat na reklamní obsah. Pro lidi z marketingu, kteří umí psát. Pro tebe, jestli jsi člověk, který rád píše, baví ho marketing a chce tvořit obsah s přidanou hodnotou.
Co budeš dělat?
- Budeš tvořit nativní reklamní články na základě zadání od klienta. Určitě počítej s různorodostí témat. Nativní reklamní články jsou podobné PR článkům, jen je přizpůsobujeme tak, abychom v nich informace komunikovali na úrovni a ve formě, kterou čtenáři očekávají od standardního redakčního obsahu.
- Budeš spolupracovat s odborníky z různých oblastí v případě přípravy specifických článků a zpracovávání komplikovaných témat.
- Budeš připravovat komunikační koncepty delších a komplexnějších kampaní, při kterých je důležité propojení textového obsahu s videoobsahem. Navrhované koncepty musíš umět následně realizovat.
- Budeš hledat prostor na zlepšení našeho reklamního obsahu speciálními spolupracemi a obsahovými sekcemi.
- Budeš sbírat informace a vědomosti od produkce, redakce a obchodního oddělení.
Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?
- Komunikativnost
- Kreativita
- Asertivita
- Upřímnost
- Proaktivita
- Nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat druhé
- Cit pro pořádek a detail
- Vytrvalost a odolnost
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Musíš umět propojit očekávání inzerenta, redakce a čtenářů. Nepíšeš články pro sebe, ale pro část z 1 000 000 lidí, kteří chodí k nám na web. Klientům nechceme posílat na třikrát návrhy na zpracování, ale očekáváme od tebe, že trefíš koncept zpracování hned na základě zadání.
- Gramatika. V ideálním světě bezchybná. Články po tobě samozřejmě zkontroluje korektor, který ti může doplnit nějakou tu čárku. Nejlepší by samozřejmě bylo, kdybychom od tebe dostávali bezchybné články.
- Stylistika. Stejně důležitá jako gramatika. To, jak postavíš celý článek, má vliv na to, jak naplníme klientské očekávání.
- Estetické cítění & cit pro „šťávu“. Schopnost vybrat správný náhledový obrázek a ze článku o 4 000 slov vybrat jednu myšlenku nebo větu do nadpisu, který bude reprezentovat článek co nejpřesněji, nejvěrněji a zaujme i „prodá“ článek čtenářům. Můžeš napsat nejlepší článek na světě, ale když ho nedokážeš „prodat“ přes náhledový obrázek a nadpis, tak na něj nikdo neklikne.
Co ti nabízíme?
- Budeš pracovat ve finančně nezávislé firmě, která měsíčně obsluhuje přibližně dva miliony lidí a má desetiletou historii a silné jméno na mediálním trhu.
- Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech.
- Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
- Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
- Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Kolegy, které práce také baví.
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
- Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
- Různé benefity pro zaměstnance, jako například Multisport kartu.
Místo práce
Praha
Rozsah spolupráce
Hledáme externího kolegu nebo kolegyni.
Plat
Dohodou podle zkušeností a dle velikosti článku. Krátké články od 600 CZK a velké články od 900 CZK. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do týmu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.
Odkdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.
2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.
3. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.
4. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?
5. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #COPY2023. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.