Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Refresher Česko
Otevřít v aplikaci Refresher
Stáhnout
X
13. května 2023 16:47
Čas čtení 3:18
Anastázie Ungerová

Hledáme externího copywritera nebo copywriterku do týmu!

REFRESHER
Uložit Uložené

Pojď tvořit špičkovou nativní reklamu! Nativní reklama je dlouhodobou součástí Refresheru. Pojď se učit od nejlepších a zvyšuj kvalitu reklamního obsahu v Česku!

Kdo jsme?

Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.

Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, ale také Twitteru a YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, a tím vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.

Naši cílovou skupinu tvoří převážně mladí lidé sledující aktuální dění, trendy ve světě z oblasti módy, technologií, kteří chtějí být prostě fresh. Oslovujeme však široké spektrum osob a pokrýváme mnoho zájmů v podstatě většiny naší cílové skupiny v Česku. 

Koho hledáme a proč?
Hledáme externího kolegu nebo kolegyni, který zvládne naplnit specifické představy klienta ve formě článků, jež se hodí na Refresher. Někoho, kdo pochopí požadavky agentury na výkonnost a současné představy našich editorů o kvalitě gramatiky a stylistiky. To všechno musí vypadat a fungovat podobně a ještě líp jako náš redakční obsah. 

 
Pro koho je tato práce ideální?
Pro někoho, kdo tvořil nativní reklamu v médiu. Pro copywritera, který píše dlouhé texty. Pro redaktora, který by se chtěl specializovat na reklamní obsah. Pro lidi z marketingu, kteří umí psát. Pro tebe, jestli jsi člověk, který rád píše, baví ho marketing a chce tvořit obsah s přidanou hodnotou. 
 

Co budeš dělat?

  • Budeš tvořit nativní reklamní články na základě zadání od klienta. Určitě počítej s různorodostí témat. Nativní reklamní články jsou podobné PR článkům, jen je přizpůsobujeme tak, abychom v nich informace komunikovali na úrovni a ve formě, kterou čtenáři očekávají od standardního redakčního obsahu. 
  • Budeš spolupracovat s odborníky z různých oblastí v případě přípravy specifických článků a zpracovávání komplikovaných témat. 
  • Budeš připravovat komunikační koncepty delších a komplexnějších kampaní, při kterých je důležité propojení textového obsahu s videoobsahem. Navrhované koncepty musíš umět následně realizovat. 
  • Budeš hledat prostor na zlepšení našeho reklamního obsahu speciálními spolupracemi a obsahovými sekcemi. 
  • Budeš sbírat informace a vědomosti od produkce, redakce a obchodního oddělení. 

Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?

  • Komunikativnost
  • Kreativita
  • Asertivita
  • Upřímnost
  • Proaktivita
  • Nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat druhé
  • Cit pro pořádek a detail
  • Vytrvalost a odolnost
  • Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat


Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Musíš umět propojit očekávání inzerenta, redakce a čtenářů. Nepíšeš články pro sebe, ale pro část z 1 000 000 lidí, kteří chodí k nám na web. Klientům nechceme posílat na třikrát návrhy na zpracování, ale očekáváme od tebe, že trefíš koncept zpracování hned na základě zadání. 
  • Gramatika. V ideálním světě bezchybná. Články po tobě samozřejmě zkontroluje korektor, který ti může doplnit nějakou tu čárku. Nejlepší by samozřejmě bylo, kdybychom od tebe dostávali bezchybné články. 
  • Stylistika. Stejně důležitá jako gramatika. To, jak postavíš celý článek, má vliv na to, jak naplníme klientské očekávání. 
  • Estetické cítění & cit pro „šťávu“. Schopnost vybrat správný náhledový obrázek a ze článku o 4 000 slov vybrat jednu myšlenku nebo větu do nadpisu, který bude reprezentovat článek co nejpřesněji, nejvěrněji a zaujme i „prodá“ článek čtenářům. Můžeš napsat nejlepší článek na světě, ale když ho nedokážeš „prodat“ přes náhledový obrázek a nadpis, tak na něj nikdo neklikne. 

Co ti nabízíme?

  • Budeš pracovat ve finančně nezávislé firmě, která měsíčně obsluhuje přibližně dva miliony lidí a má desetiletou historii a silné jméno na mediálním trhu.
  • Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech.
  • Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
  • Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
  • Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
  • Kolegy, které práce také baví. 
  • Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
  • Různé benefity pro zaměstnance, jako například Multisport kartu.


Místo práce
Praha

Rozsah spolupráce
Hledáme externího kolegu nebo kolegyni. 


Plat
Dohodou podle zkušeností a dle velikosti článku. Krátké články od 600 CZK a velké články od 900 CZK. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do týmu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.
 

Odkdy tě potřebujeme?

Co nejdříve, dle dohody. 

Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.

2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.

3. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.

4. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?

5. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #COPY2023. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.

Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.

Domů
Sdílet
Diskuse