Festivalová sezóna sice skončila, ale vždycky se najde nějaká zvláštní příležitost nebo večírek, kde můžeš svůj vzhled posunout na nový level. Aspoň to tvrdí nový virální trend.
Třpytivé „pihy“ jako součást každodenního stylingu? Podle množství lidí, kteří tento nový beauty trend sdílejí na TikToku, se to zjevně stává realitou. Novinka se stala ještě virálnější poté, co ji vynesla Taylor Swift na zápase svého přítele Travise Kelceho.
Třpytivé pihy od značky Fazit se na TikToku staly tak ikonickými, že podle mnohých nesmí chybět v žádném party outfitu. Fanoušci a fanynky jsou v posledních týdnech trendem doslova posedlí. Navíc to není ani moc drahé, třpytky vyjdou v přepočtu na nějakých 400 korun.
@kaylaleekane Schovej si to na příští festival nebo koncert! ✨🪩🫶 @joy 🧚🏼♀️ Pihy od @Fazit - odolné proti potu a vodě. Vydrží až 3 dny! seženete je v @Urban Outfitters - odkaz v bio! Nebo na jejich webu 🫶 #sparklefreckles #festivalmakeuplook #festivalready #portolafestival ♬ originální zvuk - Kayla Kane
Kromě laviny pozitivních recenzí zakladatelku tohoto malého podniku Aliet Buttelman potěšilo, že její nápad ocenila i uctívaná americká zpěvačka. Na svém TikToku sdílela video o tom, jak ji to dojalo.
@aliettbutts POV jsi zakladatelka malého podniku a @TaylorSwift má na sobě tvou značku @Fazit glitter freckles Im DYING #fazit #fazitbeauty #zakladatelka #taylorswift #chiefs #traviskelce ♬ originální zvuk - Aliett
Zakladatelka pro WWD uvedla: „Za posledních 12 hodin se prodeje a návštěvnost stránek zvýšily o více než 1000 procent. Urban Outfitters včera vyprodal a nyní se nám ozývají všichni prodejci.“
O několik hodin později však čísla vyskočila ještě více a na dotaz TMZ reagovala, že prodej vzrostl o 2 500 procent, a že její tým „pracuje nepřetržitě, aby udržel krok s poptávkou“. Zdá se tedy, že vliv Taylor Swift přesahuje rámec inspirace mladých žen i do oblasti drobného podnikání a podnikání.