Animovaný film se s více než 236 miliony zhlédnutí stabilně vyšplhal na nejvyšší příčku jako vůbec nejsledovanější film v historii Netflixu.
Úspěch filmu navíc podle Netflixu umocnil soundtrack, jehož hlavní píseň Golden se vyšplhala až na první příčku amerického žebříčku Billboard Hot 100 a vytvořila tak historický moment nejen pro K-pop, ale i pro hudbu z animovaných filmů.
Rekordy padají na všechny strany
Snímek si pustilo přes 236 milionů uživatelů*uživatelek, čímž překonal dosavadního rekordmana Red Notice. Film se navíc udržel v žebříčku Top 10 po deset týdnů v řadě, což je mimořádný úspěch i mezi animovanými tituly. Jeho speciální sing-along verze v kinech vydělala více než 18 milionů dolarů (a dostupná už je i na Netflixu). V plánu už jsou spin-offy a další formy navazujících projektů.
Film měl rozpočet okolo 120 milionů dolarů a jeho uvedení bylo od začátku plánováno jako globální událost s masivní marketingovou kampaní a propojením filmového a hudebního světa. Přesto může studio Sony Pictures, jehož odnož Sony Animation za produkcí stojí, mírně smutnit, jelikož se jeho prodejem Netflixu zbavilo většiny zisků.
Kritici*kritičky i fanoušci*fanynky pak oceňují originální spojení K-pop estetiky, akčního fantasy příběhu a chytlavých písní, které vytvořilo kombinaci schopnou oslovit publikum napříč generacemi i kontinenty. Na tuzemské ČSFD má v době psaní film hodnocení 79 procent. Ještě lepší ohlasy ale sbírá na agregátoru Rotten Tomatoes, kde svítí 97 procent od kritiků*kritiček a 99 procent od uživatelů a uživatelek.