Yama je content creator, který se doslova zamiloval do Kofoly. Bohužel je v Japonsku dost předražená.
„Když ji miluješ, není co, není co řešit,“ tohohle sloganu se drží i japonský tvůrce Yama. Ten se totiž úplně zbláznil do Kofoly. Snaží se ji za proto každou cenu najít nebo namíchat v Japonsku. O své „posedlosti“ natočil reelko, které spíš než v Japonsku způsobilo poprask v Česku.
Yama už zkusil Kofolu namíchat z Coca Coly a japonského drinku od A&W, podle jeho slov to ale vůbec nechutná dobře. Potom zkusil Kofolu dohledat online, v Japonsku ale stojí neskutečných 1400 korun. Na to Yama reaguje slovy: „Proč je Kofola drahý?“
Influencer se totiž kvůli Kofole (a úspěchu na sítích) učí i česky. Dokonce se i zajímá o českou hudbu a v autě si zpívá píseň od Karla Gotta Stále mlád.
V komentářích se mu pochopitelně sešlo hodně českých reakcí. „Brzy se staneš nejslavnější osobou v České republice, protože Češi tajně milují, když se o naši malou zemi zajímají cizinci, zejména Japonci, kteří jsou, jak se domnívám, pro nás velmi zajímaví a exotičtí,“ píše jeden z uživatelů. Plno dalších označuje profil Kofoly v komentářích a upozorňují firmu na to, že tento muž jejich drink opravdu potřebuje.
Hledání Kofoly jako trend?
Yama ale není tak úplně sám. Zjistili jsme, že hledání Kofoly v zahraničí se stalo nejspíš nějakým novým trendem. Objevili jsme i tvůrce z Malajsie, který se považuje za „Kofaholika“. Ve svém videu se prochází supermarketem, kde se zoufale snaží najít Kofolu. Když se mu to nepodaří, zesmutní. „What am I gonna drink? Coca Cola? Fuj,“ reaguje.