Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
dnes 23. října 2025 v 10:50
Čas čtení 0:41
Hana Divišová

Samsung představil zabijáka Apple Vision Pro. Je lehčí a stojí o polovinu méně

Samsung představil zabijáka Apple Vision Pro. Je lehčí a stojí o polovinu méně
Zdroj: Samsung / propagační materiál
Diskutovat
Uložit Uložené

Společnost Samsung vstupuje do éry rozšířené reality. Představuje brýle Galaxy XR a zcela novou platformu.

Společnost Samsung představila novou kategorii zařízení s umělou inteligencí. Na trh uvádí brýle Galaxy XR, které „otevírají budoucnost objevování, zábavy a práce“. Spolu s nimi přichází i začátek zcela nového ekosystému – Android XR.

Nový hardware Samsung Galaxy XR kombinuje umělou inteligenci s rozšířenou realitou – umožňuje 3D navigaci v Mapách Google, vyhledávání pomocí gest, sledování videí a fotografií s pomocí umělé inteligence, přeměnu 2D vzpomínek na 3D zážitky nebo sledování filmů, sportovních přenosů a her na displeji s rozlišením 4K.

Ve srovnání s Applem a jeho náhlavní soupravou, představenou v únoru 2024, nabízí Samsung své brýle za poloviční cenu – jejich cena je 1 799 USD (zhruba 38 tisíc korun), zatímco Apple Vision Pro se prodává za přibližně 3 499 USD (73 tisíc). Navíc jsou lehčí i tenčí. Samsung tak s brýlemi cílí na běžné uživatele a uživatelky, kteří chtějí cenově dostupné řešení.

Android XR pak poslouží jako zcela nová platforma, kterou společně vyvinuly společnosti Samsung, Google a Qualcomm Technologies. Umožňuje uživatelům*uživatelkám plynule přecházet z běžných úkolů do virtuální nebo rozšířené reality.

Doporučeno
Gen Z preferuje méně sexu na obrazovkách. Chce více animovaného obsahu, tvrdí studie Gen Z preferuje méně sexu na obrazovkách. Chce více animovaného obsahu, tvrdí studie 23. října 2025 v 7:34
Doporučeno
Petr vlastní oblíbený podnik Burgerman v Praze: Šest lidí má u nás burger doživotně zdarma Petr vlastní oblíbený podnik Burgerman v Praze: Šest lidí má u nás burger doživotně zdarma 23. října 2025 v 7:00
Doporučeno
Otevřený dokument, nebo brandová kampaň? Hodnotíme osobní zpověď Victorie Beckham na Netflixu Otevřený dokument, nebo brandová kampaň? Hodnotíme osobní zpověď Victorie Beckham na Netflixu 22. října 2025 v 17:30
Zpět
Sdílet
Diskuse