Podpoř nově vznikající hru z kultovní série ZNK. Podívej se, jak bude vypadat...
Jak slíbil, tak splnil. Když Řezník v nedávném rozhovoru pro REFRESHER slíbil, že ještě do začátku sezóny dovolených a festivalů spustí Hithitovou kampaň spolu s ukázkami z připravovaného pokračování Život není krásný, mnoho fanoušků bylo natěšených, jak bude nová hra vypadat.
„Myslel jsem si, že už se k tomu nikdy vracet nebudu, ale zhruba před půl rokem jsem dal dohromady tým lidí a začali jsme pracovat na nový hře. Bohužel je to trochu finančně náročnější a nebyl jsem si jistej, jestli o to budou mít fanoušci stále zájem,“ svěřil se Řezník, který za celým projektem od začátku stojí.
Kdysi na začátku milénia, v dávných časech největšího rozkvětu herních point 'n click adventur, totiž začal pracovat na unikátních brutálních adventurách úplně sám. Problém nastal vydáním sedmého dílu, kdy již neměl na programování sofistikovaných herních systémů kapacitu a rozhodl se hru ZNK pustit k vodě. „Popravdě sem si nemyslel, že bych se někdy k tvorbě her vrátil, ale jednou na baru asi po desátým panáku mi kamarád Nikola Džokič nabídl, že by mi s tím mohl pomoct a já se do toho zase nadchnul,“ přiznává.
Herní série již nebude zasahovat do příběhového schématu původní série. Na easter-eggy v podobě narážek na známé postavy, dialogy a vtipy se zřejmě budeme moci těšit, přesto půjde na rozdíl od starých dílů o příběh ze současnosti. „Půjde o promyšlený příběh posledního dne v práci jednoho exekutora. Půjde o výsek z jeho povolání – dostane se do křížku s lidma na okraji společnosti a jeho úkolem mj. bude z nich samozřejmě vymámit peníze,“ popisuje autor. Zároveň přiznal, že pokud by se všechno podařilo, nebrání se i dalšímu pokračování.
Řezník nyní apeluje na fanoušky této staronové série. Založil kampaň na serveru Hithit, kde vybírá 300 tisíc korun a nabízí za to různorodé odměny – od dopisu od hlavního hrdiny hry až po různé artworky, sběratelské edice nebo exkluzivní trika ZNK. Vydání hry se chystá příští rok po úspěšně zakončené kampani.
Hithit kampaň nalezneš zde. Podívej se také na video: