Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 8. 12. 2019 svátek má Květoslava

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Pod radarem
1
Dominik Vetrák
10. únor 2019, 19:55

Lego Movie 2 ovládlo víkendové tržby. Vydělalo ale jen polovinu toho, co jednička

Dařilo se i nové neesonovce a remaku Po čem ženy touží s obrácenými rolemi.

Dominik Vetrák
10. únor 2019, 19:55
Lego Movie 2 ovládlo víkendové tržby. Vydělalo ale jen polovinu toho, co jednička
Zdroj: Lionsgate/Summit
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Tabulku box office tento týden ovládlo The Lego Movie 2: The Second Part. Dvojka podle očekávání oproti otevíracímu víkendu jedničky propadla. Zatímco v domácím prostředí až o 50 % (jednička vydělala necelých 70 milionů), v zahraničí naopak vydělala o pár sto tisíc dolarů více.

 

 

Samotná premisa dvojky je o něco méně zajímavá než jednička, no a ani ty trailery neslibovaly takovou pecku jako před 5 lety. To se potvrdilo i nám, což zjistíte v zítřejší recenzi. Dvojka tedy určitě nevydělá 470 milionů jako její starší bratříček. To ale Warneru až tak vadit nemusí, pokud se zaplatí a případně vydělá i na trojku. To se dozvíme za pár týdnů.

 

Celosvětově má pokračování po prvním víkendu na kontě 52,5 milionu dolarů, takže se mu hranici 100 milionů podaří překonat do nějakých 10–14 dní. Animovanou konkurenci Lego nemá, i když i ti mladší možná příští týden raději zajdou na Alita: Bojový Anděl. Necháme se překvapit.

 

 

Na druhém místě je další novinka. Řeč je o remaku Po čem ženy touží, kde se role vyměnily. Komedie What Men Want v hlavní roli s Tarajim P. Hensonem vydělala v USA za otvírací víkend více než slušných 19 milionů dolarů. Premiéra v zahraničí ji teprve čeká, ale dá se předpokládat, že se jí bude dařit nadmíru dobře.

Novinky ovládly první tři místa. Bronzovou příčku si pro sebe bere Cold Pursuit s Liamem Neesonem. Ten se před pár dny nešťastně vyjádřil o své minulosti, kdy chtěl zabít prvního černocha, který se mu postaví. Důvodem mělo být znásilnění jeho kamarádky. Neeson se prakticky kál za své někdejší smýšlení a hned nato poznamenal, že není žádným rasistou (což potvrdili i jeho kolegové).

 

 

Herec však zapomněl, v jaké místy hloupé době žijeme, a jdou mu po krku. Zrušili už i slavnostní premiéru jeho novinky a mnoho lidí si žádá jeho odstranění z Men in Black. Vítejte ve 21. století. Samotný thriller odstartoval v kinech v USA s téměř 11 miliony dolarů, takže se zřejmě v tomto ohledu hodně škody nenadělalo. Uvidíme, jak moc snímek poklesne v druhém týdnu a jak se mu bude dařit v zahraničí, kde ho premiéra teprve čeká.

 

Na 4. příčce se nachází remake Upside. Z USA si během 5 týdnů odnáší 85 milionů dolarů, přičemž 18 dalších zemí, kde se promítal, přisypalo dalších 9 milionů. Magická stovka na domácí půdě zaručeně padne a film studiu STX nepochybně i cosi vydělá. My se premiéry Upside dočkáme již tento čtvrtek.

 

 

V top 5 se udrželo i Glass. Film, na který jsme asi už všichni zapomněli, má celosvětově na kontě 221 milionů dolarů. Stále je náročné předpokládat, zda film vydělá nejvíce ze série (momentálně je na vrcholu Split s 278 miliony, ale Unbreakable by bylo při započtení inflace první). V každém případě v USA padne stovka a celosvětově se nepochybně překoná hranice 250 milionů dolarů, a to zřejmě už do konce února.

 

Poprvé se tento víkend do kin dostal i horor Prodigy (Potomek). Z amerických kin si odnesl 6 milionů. Při rozpočtu 6 mega by to až tak nevadilo. Chytřejší budeme za pár týdnů, kdy uvidíme celosvětové tržby. Na 7. příčce vidíme stálici Green Book, která se do top 10 dostala po sezóně ocenění a nominací. Celosvětově má na kontě již 106 milionů dolarů.

 

Následují Aquaman, Spider-Man a na 10. příčce je Miss Bala. Novinka z minulého týdne se z 3. místa propadla až na desáté a příští týden ji v žebříčku určitě neuvidíme. Pro Sony jde o velký průšvih. Thriller za dva týdny vydělal na domácí půjde jen 12 mega (venku ještě moc nepremiéroval), přičemž jen produkce vyšla studio na 15 milionů.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států, pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš tady).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N The Lego Movie 2 $34,400,000 - $52,500,000 1.
2. N What Men Want $19,000,000 - $19,000,000* 1.
3. N Cold Pursuit $10,800,000 - $10,800,000* 1.
4. 2. Upside $7,220,000 -16.8% $94,700,366 5.
5. 1. Glass

$6,422,000

-32.7%

$221,476,580

4.
6. N Prodigy $6,004,403

-

$6,004,403* 1
7. 6. Green Book $3,567,000 -18.0% $106,101,776 13.
8. 4. Aquaman $3,300,000 -32.4% $1,120,447,042 8.
9. 5. Spider-Man: Into The Spider-Verse $3,040,000 -33.2% $352,555,335 9.
10. 3. Miss Bala $2,725,000 -60.3% $11,908,057* 2.
Ohodnoť článek
1
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.