Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
17. března 2019 14:56
Čas čtení 11:06
Antonín Havlík

Klienti po nás chtějí rozvrátit vztahy, vytvořit alibi i falešné partnery. Přišel jsem o iluze, říká majitel firmy Alibi na míru

REFRESHER
Uložit Uložené

Pomáhají rozvrátit vztahy i vymyslet dokonalé alibi. Co stojí za úspěchem agentury Alibi na míru a proč jejich služeb využívá tolik Čechů a Slováků? Zeptali jsme se jejich majitele Petra Macháčka.

Agentura Alibi na míru to na českém trhu nemá jednoduché, jejích služeb však potají využívají stovky klientů ročně a další přibývají. Rozhodli jsme se setkat s majitelem firmy, Petrem Macháčkem, abychom s ním promluvili o kontroverzních službách, které agentura nabízí, ale i lidském pokrytectví, se kterým chtě nechtě pracuje.

Jeho firmu totiž živí výroba profesionálních alibi. Chceš podvést partnerku? Není problém. Předstírat důležitou schůzku? Fajn. Představit rodině svou falešnou přítelkyni? Jak je libo…

Majitel firmy své klienty nesoudí, sám ale prozradil, že během sedmi let, co s nimi pracuje, naprosto přišel o iluze. Čím vším se agentura zabývá a kam až musela s klienty zajít? Ptali jsme se.

Alibi na míru
Alibi na míru Zdroj: Antonín H./REFRESHER

Jak se bývalý stavař dostane až k výrobě profesionálních alibi?

Vždycky jsem se zajímal o psychologii, astrologii, vztahové problémy a před lety jsem na internetu zaregistroval, že v zahraničí existuje agentura, která se zabývá tvorbou alibi. A tak jsem se tomu začal sám věnovat, víceméně aniž bych sám věřil, že z toho může být takový boom.

Teď fungujeme sedmým rokem. Začal jsem to dělat s tím, že z toho nic nebude a pár lidí to pobaví. Mělo to opačný efekt. Jakmile prvotní motiv čehokoli, co člověk začíná, není zbohatnutí a mamon, tak to zpravidla vyjde.

Co jste za tu dobu, co máte agenturu, zjistil o svých klientech?

Je to strašně zavádějící, strašně moc lidí nás má tendenci házet do škatulky amorálních hajzlů, kteří pomáhají a kryjí nevěru na objednávku. Málokdo ví, že si vybíráme, jakou zakázku přijmeme a jakou ne. Jakmile někdo chce, abychom někoho poškodili, chce využívat naše služby za účelem msty, osobní satisfakce, tak se takové zakázky neberou.

I takové se objevují?

Samozřejmě a kolikrát se stane, že klient nám mlží hned ze začátku a neuvědomuje si, že stejně v průběhu realizace vyjde najevo, jak se věci mají.

Zpátky k otázce – co vám to řeklo o klientech?

Vzalo mi to iluze a do určité míry ideály – speciálně o ženách, protože můžu říct, že co se týče tvorby alibi, tak nás ženy využívají více jak muži. Jinak je typický klient člověk, který se dostal do krizové situace ve svém osobním životě, neví si s ní rady a díky nám je schopen to nějak překlenout, dostat se z toho nejhoršího a posunout se v soukromém životě dál.

Řešíte případy i vy sám?

Já a moje kolegyně jsme vždycky vstupní bránou, tzn. že znám každou poptávku, jakmile přijde. V momentě, kdy se z poptávky stane zakázka a přijmeme ji, tak neřeším průběh a realizaci – už to není v mých silách, byrokracie sežere mnoho času.

Máte přehled o tom, jaký případ vaše agentura vyřešila naposled?

Nevolala třeba od vás nějaká kolegyně a nechtěla alibi? Já už bývám trošku paranoidní, poslední co bylo, tak právě taková poptávka. Vůbec alibi tento měsíc frčí až nezvykle hodně na to, že ještě nejsou žádné dovolené.

Vy máte přímo nějaké sezónní špičky?

Prázdniny jsou pro nás sezónní záležitost a období po vánočních svátcích.

To se lidé více podvádí?

V dnešní době lidi spolu nejsou zvyklí komunikovat, všichni čumí do telefonů a virtuální život je pro pomalu ně více než ten reálný, tak lidi spolu ztrácí schopnost komunikovat. A jakmile potom přijde období, že spolu ten pár má být delší čas a jedou mimo ten běžný režim, tak najednou vznikne vakuum a prasknou situace, které za normálního chodu neprasknou.

Máme tyhle dvě období, ale nedá se říct, že by to mělo nějaké větší výkyvy v poptávkách, víceméně fungujeme po celý rok stejně.

Klienti po nás chtějí rozvrátit vztahy, vytvořit alibi i úmrtní listy. Přišel jsem o iluze, říká majitel agentury Alibi na míru
Klienti po nás chtějí rozvrátit vztahy, vytvořit alibi i úmrtní listy. Přišel jsem o iluze, říká majitel agentury Alibi na míru Zdroj: Photo by Ian Espinosa on Unsplash

Nejčastější klienti alibi a test věrnosti jsou ženy ve věku 35–50 let. Proč myslíte, že to tak je?

Trend doby je takový, že zatímco před dvaceti lety bylo celkem běžné, že měl člověk kolem 18 let svatbu a bylo na cestě nějaké dítě, tak dneska je trend opačný – honí se kariéra a prachy. Takže lidi, kteří jsou v trvalých vztazích a řeší nějaké závazky, mají přes 35 let. Týká se to určitých typů služeb, Rozvraceče ale využívají muži a ženy úplně stejně.

Vyzkoušej předplatné
za 129
a čti vše bez omezení
Přidej se k předplatitelům
nebo Odemkni článek přes SMS
Pošli SMS na 90211 s textem CLANEK 63833 a dočti tento článek.
Cena SMS za otevření článků je 89 Kč s DPH. Jak to funguje?
Dočti článek do konce za SMS v hodnotě 89 Kč. Jak to funguje?
POSLAT SMS
Čti články bez omezení celý měsíc – předplatné jen za 36 Kč navíc v porovnaní s jedním článkem. Jak to funguje?
POSLAT SMS
Čti bez omezení celý měsíc. Stačí poslat SMS (za 125 Kč). Jak to funguje?
POSLAT SMS
Domů
Sdílet
Diskuse