Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 30. 5. 2020 svátek má Ferdinand

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
4
Dominik Vetrák
21. duben 2019, 21:16
Čas čtení: 2:24
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

La Llorona pokračuje v dominanci hororů ze světa Conjuring. Hellboy se stává propadákem roku (Box Office)

Odstavit del Tora byl nakonec opravdu špatný nápad.

Dominik Vetrák
21. duben 2019, 21:16
Čas čtení: 2:24
La Llorona pokračuje v dominanci hororů ze světa Conjuring. Hellboy se stává propadákem roku (Box Office)
Zdroj: Warner Bros.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
4
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Naši pravidelnou rubriku začneme netradičně posledním místem. Důvod se jmenuje Hellboy. Ten na poslední příčku z TOP 10 klesl po minulý premiéře, kdy obsadil 3. místo. Už tehdy to byl ohromný průšvih, ale i tak nečekaně klesl velmi rychle a velmi nízko. Producentské společnosti mají tváře v slzách a nám je to vlastně jedno. Nikdo o tohoto Hellboye nestál, všichni jsme toužili vidět uzavření příběhu od del Tora a Rona Perlmana a v podstatě jsme také rádi, že za tento úder do slabin všech fanoušků nyní kompetentní žerou hlínu.

 

 

Hellboy si za více než 10 dnů v USA vydělal ubohých 20 milionů dolarů, bohužel však netušíme, na jaké částce jsou celosvětové tržby. Stále se neuvádějí a nás nenapadá žádný jiný důvod než ten, že jsou také katastrofální. Rozpočet činil 50 milionů dolarů a reklama pravděpodobně ještě o pár milionů navíc. Bude to prostě ukázkový propadák.

 

To ale nemůžeme říct o nejnovějším přírůstku do světa Conjuring jménem La Llorona: Prokletá žena. Tento vyždímaný hororový svět, který přestal bavit i jeho samotného stvořitele (Jamese Wana), jaksi stále dokáže nalákat diváky do kina. Nakonec, poslední roky tyto béčkové horrorové atrakce fungují v kinech pro teenagery jako majáky pro ztracené lodě.

 

Snímek si v USA za první víkend vydělal 26 milionů dolarů a celosvětově je na úrovni 56 milionů dolarů. Stál přitom jen směšných 9 milionů a osobně si myslím, že reklama nestála více než 40–50 milionů dolarů. Warner Bros. si na tomto hororu nepochybně mne ruce.

 

 

Na druhém místě je Shazam!, který si připsal dalších 17 milionů dolarů. Celosvětově má na kontě již 322 milionů dolarů (o 101 milionů více než minulou neděli, takže se zřejmě otevíralo v nových teritoriích). Nejnovější DCEU film bez problémů překoná půl miliardovou hranici. Něco takového bychom napsali, kdyby příští týden nestartovali Avengers: Endgame. Nikdo totiž nedokáže předpovědět, jak se zachová trh a co se stane s ostatními filmy. I přes Endgame ale předpokládáme, že ta půl miliarda někdy v květnu prostě padne.

 

O tom se takovému Dumbovi může jen zdát. Za měsíc v kinech si poslední disneyovka přišla na 300 milionů dolarů, což je při pohledu na 170milionový rozpočet fakt slabé. Jistě, Disneyho to trápit nemusí, nakonec, ne každý remake klasické pohádky bude hitem. Asi si už ale studia rozmyslí, jestli něco podobného ještě Burtonovi svěří. Dalo se z toho totiž vytěžit mnohem více.

 

Captain Marvel se blíží k hranici 1,1 miliardy dolarů (Endgame efekt již začal, protože v USA vydělala o 5 % více než minulý týden), zatímco Pet Semetary chybí do první stovky 5 milionů. Těší nás i úspěch hororu Us od Jordana Peel, který má po 5 týdnech na kontě 245 milionů dolarů.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. 1. The Curse of La Llorona $26,505,000  - $56,505,000 1.
2. N Shazam! $17,340,000  -29.1% $322,841,951 3.
3. N Breakthrough $11,100,000 - $20,506,925 1.
4. 2. Captain Marvel $9,100,000 +5.7% $1,089,526,133 7.
5. 3.  Little

$8,451,000

-45.1%

$34,180,410

2.
6. 5.  Dumbo $6,800,000

-27.7% 

$307,854,910 4.
7. 4. Pet Semetary $4,850,000 -50.2% $95,683,075 3.
8. N Missing Link $4,369,756 -26.5% $12,976,997* 2.
9. N Us $4,264,000 -37.4% $245,744,620 5.
10.  6. Hellboy $3,880,000 -67.8% $19,676,271 2.
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.