Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 8. 12. 2019 svátek má Květoslava

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
28. červenec 2019, 18:55

Tenkrát v Hollywoodu je rekordním a nejúspěšnějším filmem Tarantina během premiérového víkendu (Box Office)

Nový Box office je skutečně veselý.

Dominik Vetrák
28. červenec 2019, 18:55
Tenkrát v Hollywoodu je rekordním a nejúspěšnějším filmem Tarantina během premiérového víkendu (Box Office)
Zdroj: Sony
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Once Upon a Time in Hollywood (odteď už jen Tenkrát v Hollywoodu) se konečně dostalo do amerických kin. A Quentin může být více než spokojen. Ještě před konkrétními čísly se ale podíváme na nejčtenější články posledního týdne.

 

Například tě zaujal trailer pro první sérii His Dark Materials od HBO. Půjde o epické fantasy, které nám může nahradit Game of Thrones. O něco čtenější byl pohled na odhalenou Fázi 4 z Comic Conu, kde nám Kevin Feige prozradil mnohé zajímavosti. U MCU ještě zůstaneme. Každého fanouška totiž zaujal pohled na natáčení a nepovedené záběry z Endgame.

 

 

A MCU i do třetice. Na 2. místě totiž máme vystřiženou scénu z Endgame, kde hrdinové ctí Iron Manovu oběť. Vůbec nejčtenějším článkem je však debutový trailer na ruskou verzi Černobylu. Ten už stihl celý svět zkritizovat a vysmát se mu natolik, že ho z YouTube stáhli i sami tvůrci. Inu, nikdo snad lepší výsledek ani nečekal.

 

Teď už ale zpět k tržbám. Ty i tento víkend podle očekávání ovládl Lví král. I přes jemně nadprůměrné recenze a smíšené pocity diváků (převládají však ty pozitivní) zaznamenal nejnovější hraný remake od Disneyho jen 60% pokles tržeb (co se týče USA a Kanady). Vzhledem k tomu, že za první víkend doma vydělal 185 milionů, jde o skvělý výsledek.

 

 

Celkově už má na domácí půjde po 10 dnech 350 milionů dolarů, zatímco zbytek světa přihodil dalších 611. Vše nasvědčuje tomu, že hranice 1,5 miliardy bude pokořena, přičemž jen z USA přijde více než půl miliardy dolarů. Lví král se ale u miliardy a půl určitě nezastaví a v kinech pobude ještě velmi dlouhou dobu. Celosvětově má ​​na kontě 963 milionů dolarů a zítra, nejpozději v úterý pokoří miliardovou hranici.

 

Lví král jen ukazuje, jak má Disney neuvěřitelně silný rok. Momentálně vlastní všech 5 nejvýdělečnějších filmů na domácí půdě. Řeč je o Avengers: Endgame (856 miliónů), Captain Marvel (426 miliónů), Toy Story 4 (395 miliónů), The Lion King (350 miliónů) a Aladdin (345 miliónů). Více si o tom ale řekneme v zítřejším článku.

 

Na druhém místě máme nejnovější Tarantinův film, na který jsme od Hateful Eight čekali 3 a půl roku. Podle zahraničních recenzí se však čekání vyplatilo a my si nejnovější přírůstek od tohoto génia nesmírně užijeme. A užívají si ho i američtí diváci. Snímek tam zaznamenal největší debut ze všech Tarantinových filmů. Domestic box office za premiérový víkend značí 40 milionů dolarů. Tržby ze zbytku světa začnou proudit až v dalších týdnech, ale je jasné, že půjde o velký hit.

 

 

Není známo, kolik bylo vynaloženo na propagaci. Dá se ale očekávat, že nešlo o zcela horentní sumu. Tarantino navíc z filmu ani mnoho neukázal a spoléhal se na své a herecká jména. Robbie, Pitt, Pacino, DiCaprio... ale ano, tento film měl na sebe vydělané už v momentě, kdy se ohlásil.

 

Kromě největšího openingu Tarantino pokořil i svůj vlastní rekord pro největší premiérový den. Snímek v pátek vydělal 16,8 milionu dolarů. Bez tržeb ze zbytku světa se nepohneme, ale je možné, že Tenkrát v Hollywoodu překoná Tarantinovy dva nejúspěšnější filmy (bez připočtení inflace): Inglorious Basterds a Django Unchained.

 

První jmenovaný otevřel v USA za 30 milionů, celkově tam vydělal 162 a z celého světa si odnesl 425 milionů dolarů. Druhý jmenovaný otevřel v USA za 38 milionů dolarů, celkově si odnesl 120 a celosvětově to bylo za 321 milionů dolarů.

 

 

Zda to tentokrát vyjde na vysněnou půl miliardu, je záhadou. Dokud nedostaneme čísla z celého světa a neuvidíme pád po druhém víkendu, můžeme jen doufat, že se to Sony a Tarantinovi podaří. Jde o druhý nejdražší režisérův film. Hollywood stál Sony (pouze jeho natočení) 90 milionů, zatímco Weinsten Company zaplatila za Djanga 100 milionů.

 

Tenkrát v Hollywoodu bylo jedinou novinkou tohoto týdne v kinech, a tak si už jen shrneme tržby zbývajících počinů. Na 3. místě máme Spider-Mana s celosvětovými výdělky v hodnotě 1, 036 miliardy dolarů. Hned za ním je Toy Story 4, kterému se podařilo dostat na hranici 917 milionů dolarů. Padne ta miliarda? Jedinou jistotou je, že to bude mimořádně těsné. Osobně však věřím, že magická hranice padne i v tomto případě.

 

Mrzí nás, že z TOP 10 vypadlo Midsommar, a to už po 4 týdnech v kinech. Na kontě má celosvětově 30 milionů a nic nenasvědčuje tomu, že se projde za hranici 50 milionů. Stále nás ale čeká premiéra v množství zemí, takže režisér Ari Aster nemusí zoufat. A24 by s tržbami v konečném důsledku mohlo být spokojené, ačkoli na trhák Hereditary (80 milionů celosvětově) jeho novinka zdaleka mít nebude.

 

 

Zklamáním je i Tajný život mazlíčků 2. Po 875milionové jedničce nedokázal sequel vydělat ani polovinu. Osobně si na takový podobný spád nepamatuji. Dvojka je momentálně na 330 milionech dolarů a v Universal budou rádi, když na konci svého pobytu v kinosálech překročí hranici 350 milionů dolarů. Trojka je stále reálná. Otázkou je, zda bude mít Universal zájem riskovat. Dvojka se sice bez problémů zaplatí, ale studio bude možná chtít přesměrovat své zdroje do potenciálně rentabilnějšího projektu.

 

o je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde len o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N The Lion King $75,524,000 -60.6% $962,675,534 2.
2. N Once Upon a Time in Hollywood $40,350,000 N $40,350,000* 3.
3. 2. Spider-Man: Far From Home $12,200,000 -42.5% $1,036,855,270 4.
4. 3. Toy Story 4 $9,872,000 -36.5% $917,928,506 6.
5. 4. Crawl

$4,000,000

-34.4%

$45,862,793

3.
6. 5. Yesterday $3,000,000

-40.2%

$109,641,550 5.
7. 7. Aladdin $2,788,000 -31.8% $1,009,728,586 10.
8. 6.  Stuber $1,679,000 -59.2% $25,342,989 3.
9. 8. Annabelle Comes Home $1,560,000 -40.0% $207,436,963 5.
10.  12. Farewell $1,553,864 +35.7% $3,686,854* 3.
 
 
Zdroj: variety.com, boxofficemojo.comNáhledový obrázek: Sony/Disney Tagy: Once Upon a Time in Hollywood
Ohodnoť článek
9
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.