Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 20. 11. 2019 svátek má Nikola, Nikol, Nikolas

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
1
Dominik Vetrák
28. říjen 2019, 17:42

Joker je nejvýdělečnější film s ratingem R v historii a šplhá k miliardě. Zombieland 2 překoná tržby jednotky (Box Office)

Warner skutečně ohledně sequelu nemá o čem přemýšlet.

Dominik Vetrák
28. říjen 2019, 17:42
Joker je nejvýdělečnější film s ratingem R v historii a šplhá k miliardě. Zombieland 2 překoná tržby jednotky (Box Office)
Zdroj: Sony
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Už teď se říká, že Joker bude pro Warner výdělečnější než Infinity War pro Marvel/Disney. DC komiksovka totiž stála mnohem méně peněz, přičemž téměř jistě přesáhne miliardovou hranici.

 

Maleficent se na prvním místě udrželo jen v premiérovém víkendu. Na třetí díl můžeme zapomenout, neboť půjde pro Disney o značné zklamání. Za víkend dvojka v USA vydělala 18,5 milionu dolarů, čímž za Jokerem zaostala jen o necelého půl milionu. Snímek má po 10 dnech na kontě jen 293 milionů, přičemž z domácí půdy pochází jen 65. Na jedné straně může Disney těšit, že je o snímek zájem v zahraničí, ale největší podíl tržeb získává právě z domácí půdy. Šlo prostě o další ze sequelů, který nikdo nechtěl a nepotřeboval.

 

 

Maleficent by ale mohlo mít dlouhé nohy. Halloween by tomu měl výrazně pomoci, stejně jako pozdější zisky z prodeje práv, fyzických nosičů a podobně. Sice na sebe bez problémů vydělá, ale trend klesajících tržeb by pro případnou trojku mohl znamenat problémy. Ovlivňovat to ale může i kariéra Angeliny. Příští rok se představí v Eternals a kdo ví, zda se znovu nedostane na výsluní.

 

Joker se po Glass a Endgame stává 3. letošním filmem, který se na první příčce Box Office objevil rovnou třikrát. Na kontě má celosvětově 850 milionů dolarů a stává se oficiálně nejvýdělečnější filmem s ratingem R (bez započtení inflace). Čína mu ale udělila stejný rating jako Deadpoolovi. Těžko odhadnout, jaký by tam byl zájem diváků, ale pokud se nakonec ta miliarda nepodaří, Warner může poděkovat Číně. To je ale velmi nepravděpodobné, protože mu chybí už „jen“ 150 milionů.

 

 

Zajímavá situace se objevila i u pokračování Zombielandu. Ten sice vydělal během zahajovacího víkendu více než jednotka, ale to bylo před 10 lety a od té doby se mnohé změnilo. Dvojka bude muset ještě silně potáhnout, ale nezdá se, že by se jí to až tak dařilo (i přes halloweenské období). 

 

Ve druhém víkendu zaznamenala až 57% propad a na domácí půjde si připsala jen 11, 6 milionu dolarů. Dohromady má doma 47 milionů a dalších 16 ze zahraničí. Ve většině teritorií ale startovala až tento víkend. Jednička vydělala. Můj odhad o možných 90 milionech byl asi až příliš přívětivý. V každém případě, tržby jednotky by se překonat měly.

 

 

Tentokrát to ale není hlavním cílem. Zombieland to bude mít v nadcházejících týdnech náročné. Rozpočet 42 milionů dolarů by čistě z tržeb mohl splatit do 2 týdnů a následně se může zaměřit na náklady za propagaci. Netušíme však, jak byla drahá. Celosvětové tržby jsou zatím na úrovni 63 milionů dolarů

 

Na 5. a 6. místě máme policejní horor Countdown (Stáhni a zemřeš) a vraždící aplikaci (ano, čteš dobře) a policejní drama Black and Blue o boji nováčka se zkorumpovanými kolegy. Do TOP 10 se dostal i The Lighthouse, který hraje už ve více než 500 kinech a na TOP 10 útočí i vynikající Parazit či JoJo Rabbit.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomtoodkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 
Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. 2. Joker $18,900,000 -35% $849,083,522 4.
2. 1 Maleficent 2 $18,537,000 -50% $293,512,158 2.
3. 4. The Addams Family $11,705,007 -28% $84,000,705 3.
4. 3. Zombieland: Double Tap $11,600,000 -57% $63,600,273 2.
5. N Countdown

$9,010,000

N

$10,720,000

1.
6. Black and Blue $8,325,000

N

$8,325,000* 1.
7. 5.  Gemini Man $4,000,000 -52% $148,242,413 3.
8. 15. The Lighthouse $3,082,722 +621% $3,663,209* 2.
9. N The Current War $2,730,200 N $7,066,412* 1.
10.  9. Abominable $2,000,000 -43% $144,618,129 5.
Zdroj: the-numbers.comNáhledový obrázek: Sony Pictures
Ohodnoť článek
5
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.