Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej REFRESHER+ jen za 25 Kč
10. června 2021 8:15
Čas čtení 1:31
Martin Mičuda

BMW X3 a X4 prošly kompletní modernizací včetně 510koňového M Competition

BMW X3 a X4 prošly kompletní modernizací včetně 510koňového M Competition
Zdroj: BMW
TECH
Uložit Uložené

Modelová řada X3 a stylový derivát X4 mají modernější verze.

Nejen podle špionážních fotek bylo zřejmé, že BMW chystá důkladnou modernizaci svých středně velkých SUV. Nyní automobilka ukázala zmodernizované modely X3 a X4, a to včetně vrcholných vyhotovení X3 M Competition a X4 M Competition. Změn v rámci faceliftu je více, než se čekalo.


Změny se dotkly předních a zadních nárazníků, které nově nabývají netypické tvarování, zejména v případě verzí M. Důkazem toho je X4 M v novém výrazném laku M Sao Paulo Yellow, kterému kontrastují právě specifické černé plochy na obou náraznících.

Doporučeno
Vyzkoušeli jsme nejrychlejší nové auto za 1 000 000 Kč. Jaký je Leon Sportstourer od Cupry s výkonem 310 koní? Vyzkoušeli jsme nejrychlejší nové auto za 1 000 000 Kč. Jaký je Leon Sportstourer od Cupry s výkonem 310 koní? 25. května 2021 14:30
BMW, X3, X4,
Zdroj: BMW

X3 i X4 dostaly i propojené ledvinky či novou světelnou techniku, kterou je možné rozeznat nejen podle nového, užšího tvaru světel, ale také na základě vnitřní grafiky. Standardem jsou full-LED světla, v rámci příplatkové možnosti je k dispozici už i technologie Laserlight.

Doporučeno
Z nového X6 M Competition nám spadla čelist. 625koňové BMW popírá fyzikální zákony Z nového X6 M Competition nám spadla čelist. 625koňové BMW popírá fyzikální zákony 10. dubna 2021 9:30

V interiéru je zcela nový středový panel palubní desky. Na jeho vrchu je sice nadále 10,25" dotykový displej, za příplatek však přibylo větší, až 12,3" řešení. Po vzoru řady 4 je ostatně pod displejem zcela nový panel ventilace s užšími výdechy a integrovaným displejem uprostřed. Nový je i středový tunel, kde se hlavní funkce a kolečko na ovládání infotainmentu iDrive spojily do jednoho celku.

Domů
Sdílet
Diskuse