Manhart upravil Mercedes-AMG C 63 S předešlé generace po technické stránce.
Mercedes-AMG sice z prodeje již dříve stáhl třídu C generace W205 ve vrcholné verzi C 63 (S), ale teprve nedávno jsme poznali jejího nástupce. Německý výrobce nahradil dosavadní dvakrát přeplňovaný 4litrový osmiválec polovičním motorem. Novinka totiž počítá už jen s 2litrovým čtyřválcem, kterému pomáhá elektrická soustava.
Výrobce při této příležitosti nepřinesl na trh žádnou labutí píseň třídy C s velkoobjemovým motorem, proto se tohoto úkolu zhostil německý aftermarketový úpravce Manhart. Ten právě představil variantu CR 700 s dodatkem Last Edition, která zhmotňuje poslední C 63 S s V8 pod kapotou.
Z vizuální stránky sice pozorujeme tradiční zlaté elementy zvýrazňující křivky karoserie, k úpravě samotného bodykitu ale nedošlo. Kromě barevného polepu tak v porovnání se „sériovkou“ vidíme jen nové černé 20" disky kol Manhart Concave One obuté do pneumatik o rozměrech 255/30 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Důležitější jsou však úpravy pod povrchem.
Agregát 4.0 V8 biturbo v sériovém stavu zaručoval modelu C 63 S výkon velmi slušných 375 kW/510 kW a 700 Nm. Varianta CR 700 Last Edition však disponuje silou až 523 kW/712 koní a masivním točivým momentem 920 Nm. Připomeňme, že v této generaci veškerý výkon putoval jen na zadní kola. I přesto ale dokáže tento skvost akcelerovat ze 100 na 200 km/h za pouhých 5,5 sekundy, což je podle úpravce o rovné 3 sekundy rychleji než sériové provedení. Zrychlení z klidu na rychlost 100 km/h Manhart nezmiňuje.
Za vylepšeními stojí nová turbodmychadla v rámci balíku Turbo Performance Kit, upravené výfukové potrubí, převodovka, chlazení či softwarové naladění, ale současně i nové karbonové sání. Cenové relace úpravy neznáme.