Obchod: Tesco
Hmotnost/objem: 52 ml
Cena: 12,90 Kč
Za další party zmrzkou jsme se vydali do Tesca a stejně jako dříve byla i tato v našem testu zmrzlin do deseti korun. Už tehdy jsme se těšili. „Zmrzlina kombinující jahodu a citrón, který dá dohromady příchuť žvýkačky, přece musí být magie. Navíc s čepicí s práskacím cukrem,“ psali jsme. Zázrak se nekonal ani tentokrát.
Vzhledem k tomu, že jsme tehdy testovali různé typy zmrzlin dohromady, jsme byli tvrdí a Popping Lolly označili za „sirup na kašel smíchaný s třaskavým čističem na toalety“. Pod drobnohledem v konkurenci vodových zmrzlin se jedná o tropičtější chuť s dovětkem chemického prostředku s tukovým krémem à la žvýkačka, jenž je věru špatný, ale ne nejhorší.
Vtipné je, že zmrzlina zdražila o 3 koruny, svou klientelu si tak zřejmě nachází. Proč si ale někdo kupuje přecukrovaný nanuk se 143 kcal na 100 g, když existují zdravější a zejména chutnější varianty, nepochopíme. Přesto se pořád nejedná o takový flop jako u Melounu.
Hodnocení: 1,5/10