Mezi uživatele už streamovací platforma rozeslala oznámení o změně smluvních podmínek, platit budou od září 2024.
Hlavními body nových pravidel jsou především ty, které upozorňují na změny ohledně reklamy a přidávání členů do jednotlivých tarifů. Naznačují, že Disney plánuje následovat novinky, které už zavedl streamovací gigant Netflix.
„Všechny tarify mohou v omezené míře obsahovat reklamu, propagační obsah, prezentaci značek, sponzorská sdělení a podobně, včetně reklam, které jsou součástí živého obsahu nebo speciálních událostí s tradičními reklamními přestávkami,“ tato formulace například naznačuje, že bychom se i v Česku mohli dočkat verze služby s reklamou
Disney v nových podmínkách také upozorňuje na blokování reklamy, pokud ji u vás odhalí, můžete přijít i o předplatné. „V případě takové aktivity můžeme předplatné mimo jiné (a po patřičném oznámení) pozastavit nebo ukončit,“ uvádí.
Bojovat se platforma chystá i se stále oblíbenější praktikou, kdy lidé sdílí heslo například s kamarády či známými. „Pokud jste souhlasili se smlouvou s předplatitelem ve verzi z roku 2023, většinu z uvedených změn už obsahuje. Nejdůležitější změnou proti verzi z roku 2023 je změna struktury v souvislosti s funkcí ‚dalšího člena‘ a s ní související nové ustanovení,“ zní v nových podmínkách.