Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 7. 5. 2021 svátek má Stanislav

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Auta

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

Ze Stuttgartu přichází odpověď na X6ku a my jsme jako první dostali možnost novinku provětrat a rivaly porovnat.

Martin Mičuda
9. srpen 2015, 20:25 Čas čtení: 0:00
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Tech - Auta
25
Martin Mičuda
9. srpen 2015, 20:25

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

Ze Stuttgartu přichází odpověď na X6ku a my jsme jako první dostali možnost novinku provětrat a rivaly porovnat.

Martin Mičuda
9. srpen 2015, 20:25
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

"Kopie X6ky!"Jak jinak bych mohl asi začít tento článek, než hláškou, kterou ve spojitosti s níže přiblíženým autem slyšíte od okolí snad i ve spánku. Vracet se k tomu, jaký (ne)smysl má vozidlo typu SUV s karosérií připomínající kupé, to jak na trhu vystřelilo a jak válcuje prodeje v daném segmentu, už nebudu, udělal jsem to v našem nedávném testu špičkového modelu X6 M. Recept, který nám přinesl automobil tohoto druhu, jednoduše, jestli to chceme nebo ne, zabral, a to na někoho kupodivu až neuvěřitelně dobře. Bylo proto jen otázkou času, kdy něco podobného s obdobnými ingrediencemi navaří i jiné automobilky. Především v dnešní, marketingově založené době, za přítomnosti segmentů přecpaných navzájem konkurenčními modely se tomu divit prostě nelze, ostatně, když přišla na trh X5ka jako odpověď na úspěch prvního luxusního SUV - MLka, nemluvě o Passatu CC, respektive BMW řady 4/6 Gran Coupé po vzoru prvního čtyřdveřového kupé - CLSka, o okopírování tehdy ani slůvko nepadlo. Přejděme ale k pointě, problematiku kopírování nám i tak lépe jistě přiblíží znalci v komentářích pod článkem.

 

Takže Mercedes-Benz GLE Coupé, to je přesný název úplného nováčka v portfoliu automobilky ze Stuttgartu, který se na světlo světla prodral po delších spekulacích v závěru minulého roku, no a my, vůbec jako první na Slovensku, jsme měli tu čest horkou novinku, kvůli které přestávají X6kaři klidně spát, krátce po jejím příchodu na náš trh otestovat. Hned v úvodu je třeba říci pár slov o kategorizaci vozidla, jelikož trojice písmen GLE stále způsobuje, nejen mezi laickou veřejností, menší zmatky. V duchu avizovaných změn v označování modelů s trojcípou hvězdou ve znaku jsme se dočkali nedávné modernizacee dobře známeho MLka, které se již po novém totiž jmenuje GLE. No a ještě krátce před uvedením onoho faceliftu, jsme poznali od něj nově odvozenou, stylovější variantu, která dostala k názvu dodatek Coupé a teď už je čas na jeho test.  

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Exteriér

Aplikovat na SUVčko křivky kupé, čili rychle klesající siluetu střechy, se jednoduše na míle odlišnými způsoby nedá. Koncepce to nepustí a proto podobnost X6 a GLE Coupé tu obecně pochopitelně je. Netřeba však rozhodně dělat ukvapeně závěry. Opětovně tak napíšu, že stačí si postavit oba modely vedle sebe a najednou, světe div se, úhlavní konkurenti jsou si tak podobní a zároveň tak odlišní. Samozřejmě, nejprve třeba vidět vozidlo živě až potom soudit, neboť zdání často klame a zbytečně si to pak odnese diskusní kotlík, kde se přikládá irelevantními fakty jedná radost. Snad dvojnásob to platí pro géeléčko, které bez zbytečného přehánění můžeme klidně zařadit do kategorie vozidel - láska na druhý pohled. Zprvu jste totiž v nejistotě, zvláště pokud vidíte na propagačních materiálech Mercedes, který jste nikdy předtím neviděli a následně ho potkáte na vlastní oči před vámi. Při jeho nejistém ohledání si uděláte malé kardio a pak to z vás vyletí - krása. Abych upřesnil, toto je skutečný příběh v podání reakcí z úst kolemjdoucích, pro které je tento medvěd až neuvěřitelným magnetem na pohledy aka kočkolap (osobně jsem obdobný zájem o auto ještě nezažil). 

 

Pochopitelně, v tomto případě za to může i zvolená konfigurace. Sněhobílý lak Designo Bright s perleťovým efektem, AMG Line packet, balík Night počítající s černými detaily (maska, nárazníkové a okenní lišty, zpěťáky), panoramatická střecha, nebo hvězdicové 21" disky, to jsou příplatkové položky, které něco stojí, ale pomáhají autu po designové stránce k úspěchu. Na rozdíl od Mnichovanů, i přes zvolený sportovní paket vystupuje GLE Coupé podstatně elegantnějším než agresivním dojmem. Přední partie jsou do velké míry shodné s klasickým MLkem, rozměrná maska ​​však nepočítá s dvojicí lišt ukotvujících znak, ale jen jednou. Zbytek se nese ve znamení nejnovějšího stylistického jazyka značky, jednotlivé křivky se o cosi zaoblily, stejně tomu je i v případě zcela nových světlometů, které počítají s full-LED technologií - LED Intelligent Light System s adaptivním asistentem dálkového světla. V řeči praxe to značí, mimo jiné i to, že po odemknutí prozradí prémiovost jejich přivítání v podobě modrého zbarvení a následně čiré, čistě bílé světlo, které putuje zcela automaticky všude tam, kam se jen dá, respektive nikde tam, kde by kolemjdoucím překáželo (včetně vyřezávání paprsku). Toto je nejvíc. 

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Podstatou testovaného exempláře je nepochybně zadní část, kterou prozrazuje plynule klesající linie střechy již při pohledu z profilu. Ten ale mluví také o tom, že C-sloupek je tenčí a stále si zachovává oblý a ne prudce uříznutý tvar, který končí prakticky úplně na konci karoserie, kde ho trefně zakončuje decentní odrazová hrana. Všimnout si rozhodně musíte i opravdu velkých blatníků vyplněných zmiňovanými nemalými koly. Vzadu do očí bijí elegantní, horizontálně orientované světlomety s efektními trubicovými LEDkami, které připomínají, nejen díky spojující chromové liště, třídu S Coupé. Nebudeme si mazat med kolem pusy, proto je třeba říci, že na zadní křivky („vajíčkový" tvar) si bude okolí muset určitě déle zvykat, ostatně, asi tak dlouho, jak tomu bylo v době příjezdu první X6ky. Ale pozor, to nemusí hned znamenat, že je to něco špatného, ​​spíše to nazvěme „neokoukané", a právě proto je potřeba si najít jen ten správný úhel pohledu, pod kterým se na celek díváte. Navzdory celkové eleganci, zejména díky zadním partiím působí toto kupéčko na cestě mimořádně sebevědomě, a to je právě jeden z těch důvodů, proč vzbuzuje nejen respekt, ale i zájem. V neposlední řadě platí, sto lidí, sto chutí, proto dále o, z mého pohledu charismatu, psát nebudu.

 

Samotnou mohutnost (4900 x 2003 x 1731 mm) si uvědomíte až v momentě, kdy se postavíte přímo za vozidlo. „Kupéčková" střecha zasazena na výše postavenou karoserii ve vás evokuje pocit, který byste při klasickém SUVčku nezažili, respektive byste mu nepřikládali důležitost - v horní části je auto nečekaně nízké, ale v té spodní je neskutečně široké a vysoké. Boční detaily zadního nárazníku, jeho poměrně vysoká černá plocha, dvojice rozměrných chromových koncovek náznaků výfuků a odkrytá šířka zadních „rozčapených" kol v rozích celou tuto majestátnost a stylovost jen podtrhují. Když se ve finále na toto GLE kupé podíváte, místy máte zdání, že nejde o klasickou verzi, ale o šedesáttrojkové AMG.

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Interiér

To, že jde o nové vozidlo, které ale vychází „pouze" z faceliftovaného modelu odhalí vnitřek. Interiér už totiž není ničím novým, průlomovým, naopak díky MLku dříve starým známým, a dobrým . Dobré je však slabé slovo, protože tak jak od vozu této kategorie očekáváte, tak tomu i je, proto vás po nasednutí přivítá všudypřítomná luxusní atmosféra, precizní lícování kvalitních dekorů či kůže s kontrastním prošíváním, a prvotřídní zpracování. Navíc v rámci modernizace došlo k ještě většímu zkvalitnění materiálů, no a hlavně k výměně vrchní části robustně působícího středového panelu, což má za výsledek to, že mezi nové modernější výdechy klimatizace se nastěhoval rozměrný displej multimediálního systému s úhlopříčkou 20,3 cm, který již není vestavěný, ale po vzoru nejnovějších Mercedesů se vztyčuje nad přístrojovou deskou.

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Tento krok po designové stránce odstupem času zjevně některým nesedl, je ale třeba říci, že jeho uživatelské rozhraní disponuje grafikou a animacemi, které se spolu s brilantním zobrazením a vysokým rozlišením řadí na vrchol mezi současnými automobily. Pokud bych měl proto do něčeho „rýpnout", displej bych rozhodně nechal bokem, spíše jde o tu změť tlačítek pod ním, která dává najevo, že řešení palubní desky už nějaký ten rok má za sebou, ba co více, když se podíváme ještě níže, najdeme tam otočné ovladače klimatizace, které měly premiéru v Meďáku již před více než deseti lety. O jejich efektivitě a kvalitě ale není pochyb, i když svým ergonomickým řešením nevyčnívají z řady mezi moderněji působící konkurencí - X5 a X6 vystupují přístrojovou deskou sice značně jednodušší, až strohou, ale asi elegantnější. 

 

Jak jsme si již mohli zvyknout, obsluha mercedesáckého infotainmentu, systému Command, se odehrává současně za pomoci otočného kolečka či futuristického dotykového ovladače, který pěkně padne do ruky a plní funkci touchpadu - za přítomnosti intuitivního ovládání, a hlavně bez zbytečného zapatlání displeje, je opravdu komunikace jednoduchá, nechybí funkcionalita „kreslení" znaků. Vedle sdruženého ovladače najdeme volič jízdních režimů (Comfort, Sport, Individual) či obsluha příplatkového, vzduchového podvozku AIRMATIC. Přesunout se můžeme k přístrojovému štítu řidiče, kde Vám ruce podává nový multifunkční a dole seříznutý volant, který se výborně drží. Za ním kraluje dvojice hlavních analogových budíků (digitální v nabídce nejsou) s výbornou čitelností, a palubní počítač s opětovně detailní grafikou a zobrazením všeho podstatného.

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Doménou GLE Coupé je vyšší posed, sedadla jsou velmi pohodlné, bodli by však o něco déle sedáky. Pochvalu si určitě zaslouží, i když jde jen o detail, sada tlačítek ve tvaru sedadla, díky které si přední křesla s dostatečným bočním vedením elektricky nastaví ideální snad každý. Určitě se ptáte, jak se sedí vzadu. Pokud jde o prostornost samotnou, zejména zadní část interiéru až nečekaně dobře tají skutečnost, že sedíte v autě s karoserií kupé. Dospělá, 190centimetrová osoba si vzadu sedne „za sebe" a nad hlavou jí zůstane několik cenťáků rezerva (podotýkám, že strop testovačky ještě snížila příplatková panoramatická střecha), nemluvě o prostoru na nohy. Toto v X6ce s takovým přehledem nedáte. Strop je nad zadními opěrkami natolik vykrojený pro hlavy, že místy máte nutkání vyjít ven a zjistit, kde se to v té „seříznuté" střeše bere. Horší to už však je s nastupováním, při kterém musíte citelně obkročit opravdu velké blatníky. Rozměrné víko zavazadlového kufru je plně elektricky ovladatelné, po jeho odklopení najdete opět poměrně nečekané prostranství - 650 litrů (X6 580 l), ke kterému se dostanete však i v tomto případě přes poměrně vysokou nakládací hranu.

 

I tentokrát se o slovo hlásí nekonečná, pětistránková příplatková výbava, ze které vybírám následující: Aktivní asistent parkování včetně PARKTRONICu a 360stupňové kamerové soustavy (padne vhod), asistent sledování mrtvého úhlu, čtení dopravních značek, udržování jízdního pruhu a dostatečné vzdálenosti, proslulý DISTRONIC plus s asistentem řízení a syst. Stop&Go Pilot (více níže). Dále třízónová automatická klimatizace THERMATRONIC, vyhřívaná všechna sedadla, držák na lahve v středovém tunelu s možností ohřívání i chlazení, ambientní podsvícení, prostorový zvuk, který měl pod palcem Harman Kardon, bezklíčový vstup (odemykání/zamykání pohlazením kliky) a startování KEYLESS-GO, posuvná panoramatická střecha či plně automaticky výsuvné tažné zařízení.

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Motor & Jízda

Testovanému exempláře se v kolonce motorizace nacházelo označení 350d 4Matic, z čehož vyplývá, že pod přední mohutnou kapotou trůnil jediný naftový agregát v nabídce, 3litrová dieselová V6ka splňující emisní normu Euro 6. Ta poskytuje stylovější verzi GLE opravdu dostatečných 190 kW/258 koní a úctyhodných 620 Nm. Sice už nové značení o tom nedává vědět (déčko nahrazuje předešlé CDI, resp. BlueTEC) vedle konvenční 93litrové palivové nádrže se nachází již tradičně i nádrž na močovinu (kapalinu AdBlue), která slouží pro vstřikování do výfukového systému - většinu NOx mění na dusík a vodu, což má za následek pohlazení duší tvůrců přísných euronorem (zelenáče), ale i účinnější práci motoru. 

 

Před tím, než vzpomenu jeho chování je nutno říci, že motor spolupracuje s až 9stupňovou (!) automatickou převodovkou 9G-TRONIC, čímž je ve většině případech ručička na otáčkoměru v optimálních otáčkách (kolem 1000 ot/min) a vy jste svědky klidné až komorní jízdy, a to i v době klidného zrychlení z místa. S oním automatem to prostě hrají na klidnější hru a je jedno, v jakém režimu jezdíte - při běžné jízdě se vždy najde jeden z devíti stupňů (v 70ce 7čka, v 90ce nejednou i 9ka), kde otáčky motoru převodovka uklidní. Tím však rozhodně nechci naznačit, že jde o lenivce, to v žádném případě, vždyť stovku dá i přes váhu 2250 kg a faktu, že máme k dispozici nejslabší motorizaci jen za 7 sekúnd. Sportovní režim se motor vytočit rozhodně nebojí, kromě toho, stále můžete převzít iniciativu do rukou díky páčkám pod volantem, čímž probudíte skrytý temperament a dynamiku této jednotky. Trhač asfaltu to není, ale za přítomnosti i cca 4750 ot/min zvládnete mrknutím oka dostat GLEčko do varu a po hrstce pružných zrychlení či předjíždění máte jasno, že daný výkon vám bohatě stačí.

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Vcelku zajímavé bylo sledovat spotřebu. Ve městě av podstatě i při dálničním tempu 130 km/h si ptal medvídek zhruba stejně, +/- necelých 10 litříků (ve velkých rychlostech za to mohli zejména rozměry ale i široké gumy). Mimo obec se pod hranici 7 litrů lze dostat snadno. Papírově byste přitom měli jezdit v kombinovaném cyklu v rozmezí 6,9 - 7,2 litrů, ovšem, po odjetí více než tisícovce kilometrů byla realita na úrovni 9,2 l/100 km. Třeba ale podotknout dvě věci, a to že šlo převážně o městské ježdění a zároveň o prakticky absolutně nezaběhnutý motor s pár stovkami kilometrů při přebírání vozidla, přičemž již při jeho předávání bylo jemné snížení spotřeby patrné. Přesto můžeme hodnotit tento údaj za dobrý, zvláště pokud bereme ohled na dynamiku av neposlední řadě fakt, že nejde jen o velké auto, ale také o poměrně velký motor. Výhodou ale je, že pokud začnete jezdit citelně agresivněji, na apetitu se to už až tak značně neprojeví. 

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)
Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Perfektně vnitřně odhlučněná jízda je příjemná a komfortní, svou roli na tom sehrává jednoznačně vzduchový podvozek AIRMATIC pracující automaticky v závislosti na rychlosti a stavu povrchu - při častých nerovnostech se jemně zvýší světlá výška, tím se ani v terénu zdaleka neztratíte, zatímco ve vyšších rychlostech pro lepší aerodynamiku a bezpečnost GLEčko klesne. Světlou výšku si můžete navýšit o 50 milimetrů i manuálně, ale po překročení 65 km/h se podvozek sám zpětně vyfoukne. „Polštářovitý" podvozek oceníte zejména na hladkém povrchu, kde si doslova plavete, pokud ovšem narazíte na četné nerovnosti, místy pocítíte odskakování náprav, do kabiny se ale přenesou pouze malé otřesy. Speciální pozornost si určitě zaslouží i zmíněný DISTRONIC Plus kromě toho, že zdaleka novinkou není. Mezi obdobnými systémy po osobní zkušenosti funguje ale nejlépe, za což můžeme děkovat systému pracujícím na bázi více kamer a senzorů, které sledují okolí, jízdní pruhy a vozidla před vámi, díky čemuž po jeho aktivaci dokáže i toto GLE Coupé samo řídit, řadit, ale i brzdit pokud je před vámi pomalejší vozidlo a následně přidávat na zvolenou rychlost. Toto snad maníci ze Stuttgartu vyvíjeli u ptáků na přístavním mostě!

 

Autonómny systém Distronic Plus (GLE Coupé)

Nové GLE Coupé so známym systémom aktívneho tempomatu Distronic Plus s asistentom riadenia a funkciou Stop&Go Pilot :)

Posted by MARTINZMARTINA on 29. júl 2015


Závěr

Ať si už o GLE Coupé myslíte cokoliv, mluvit o jeho nesmyslu, případně kroku vedle je více než troufalé a raději tak nahlas nedělejte. Enormní poptávka předznamenává, že stejně jako úhlavní konkurent s vrtulkou ve znaku, i trojcípá hvězda ambicemi nešetří, otázkou už jen zůstává, jak velkým soustem si ukousne z koláče, kterým se dosud velkodušně krmili jen v Mnichově. Nám se podařilo obou rivalů porovnat exkluzivní prakticky současně, no a i když je Mercedes-Benz v této kategorii úplným nováčkem, jeho cestu na scénu mu razí silné zbraně, které z něj vyvracejí status začátečníka. Právě naopak, už druhé generaci X6 šlape nekompromisně zostra po krku a jiné nemluví ani náš test. Nebyl bych to já, kdybych nezmínil mou starou dobrou hlášku, a tedy, že atraktivita současných automobilů stojí na jejich specifikaci. Teoreticky to znamená, že pokud chcete pěkné auto, výběr toho správného modelu je „jen" polovina úspěchu, ta druhá stojí na správné zvolené konfigurací. No a praktický to značí, že základní cena, v tomto případě 1 800 000 Kč, je jen odrazovým můstkem na to, abyste se během cesty za sny dostali na o milionek vyšší hranici. Pardon, na 2 600 000 Kč. Vězte ale, že za tuto sumičku si ze showroomu berete designovku, se kterou před neuvěřitelným obdivem okolí neutečete. V Mercedesu vám k tomu ještě zabalí nadstandardní kvalitu, pověstné pohodlí, špičkovou převodovku a snad nejideálnější motor vzhledem k dynamiku a provozní náklady. Nezbývá nám nic jiného, ​​než sledovat jak úspěšně si bude razit svou cestu a mně říct, že jako osobě, pro kterou nejsou SUVčka to pravé ořechové, v případě GLE bych volil právě Coupé, a to bez jakýchkoliv problémů a výčitek, právě naopak. 100 lidí, 100 chutí, raději dodávám.

 

Mercedes-Benz GLE 350d Coupé: Stylovka, se kterou obdivu neuniknete (Test)

 

Pozn.: Pro účely fotografování jsme měli předem vyhrazenou parkovací plochu, nešlo o arogantní parkování.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Vybrali jsme kraťasy, se kterými zabodujete během letošního léta. Toto je 5 tipů pro muže i ženy
Móda 8
Ve spolupráci
Vybrali jsme kraťasy, se kterými zabodujete během letošního léta. Toto je 5 tipů pro muže i ženy
Stručný seznam trendů, které bys v roce 2021 neměl přehlížet.
EU zakazuje křivé okurky a zabíjačky, za všechno může Brusel. TOP 5 mýtů o Evropské unii
Zajímavosti
EU zakazuje křivé okurky a zabíjačky, za všechno může Brusel. TOP 5 mýtů o Evropské unii
Dezinformace a mýty jsou na sociálních sítích stále populárnější. EU proti nim bojuje, chystá nové nařízení.
Má devítiletá dcera si uvědomuje dopad klimatických změn více než řada politiků, říká Tomáš Petříček (Rozhovor)
Rozhovory
Má devítiletá dcera si uvědomuje dopad klimatických změn více než řada politiků, říká Tomáš Petříček (Rozhovor)
Pohovořili jsme s bývalým ministrem zahraničních věcí Tomášem Petříčkem (ČSSD).
Recenze: Returnal
Tech
Recenze: Returnal
Nejnovější exkluzivita pro PS5 bude bojovat o titul nejlepší hry tohoto roku.
Tři mobily kolem sedmi tisíc. Otestovali jsme Xiaomi Redmi Note 10 Pro, Samsung Galaxy A52 a Moto G 5G
Tech
Tři mobily kolem sedmi tisíc. Otestovali jsme Xiaomi Redmi Note 10 Pro, Samsung Galaxy A52 a Moto G 5G
Stále se zlepšují i smartphony, za které si výrobce ani zdaleka neúčtuje bláznivé ceny nad dvacet tisíc korun.
VÍCE ČLÁNKŮ
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
více z témy tech
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.