Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 1. 6. 2020 svátek má Laura

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
49
freshfem redakcia
24. leden 2017, 16:27
Čas čtení: 1:53
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

Tragické pokusy mužů o navázání konverzace.

freshfem redakcia
24. leden 2017, 16:27
Čas čtení: 1:53
Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
49
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

V dnešním digitálním světě emotikonů, konverzací na Facebooku a dalších neosobních způsobů navazování kontaktu, jsou chlapi schopní vymyslet opravdu různé kreace a dokážou být neuvěřitelně vytrvalí. Určitě ses i ty setkala se zprávou od úplně cizího muže, ať už to bylo nevinné „ahoj“ nebo něco vtipnějšího, případně odvážnějšího. Jistě to chce nasbírat pořádnou dávku odvahy oslovit ženu, navzdory obavám z odmítnutí. No někteří si neberou servítky a místy máme pocit, že přišli o veškerou soudnost. Facebookoví inženýři hledající ať už rychlý pich, přítelkyni nebo dokonce nevěstu se nejednou předbíhají v originalitě. Podle jejich způsobu, jakým navazují kontakt, je tedy můžeme celkem vtipně kategorizovat. Pro klid v domácnostech jsme raději identitu odesílatelů vycenzurovali.

 

1. Smajlíkáři

„Pošlu jí mrkajícího smajlíka, infantilní zvířátko, obrázek nevkusné kytice, případně strašně vtipný gif, to určitě zabere.“ Kluci, ruku na srdce, jaká konverzace se čistě hypoteticky dá rozvinout, pokud debatu začnete smajlíkem? Žádná.

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

 

2. Vytrvalí

Myslím, že nám dá nejedna Freshfem za pravdu, pokud řekneme, že do této kategorie dnes spadá celkem početné množství opačného pohlaví. Jedno nevinné „ahoj“ dokážeme brát jako pokus o navázání kontaktu, co vás však motivuje poslat dalších šest? Najdou se dokonce i opravdoví bojovníci, kteří se nevzdávají ani po letech. V tomto případě trpělivost odpověď nepřináší, věřte nám.

 

Ale ahoj.

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Keď má pocit, že máš naozaj peknú fotku. 

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

pls odp

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

Když ztratí pojem o čase...

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

... nebo jen neztrácí naději.

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

 

Když si po třech letech vzpomene, že nedostal odpověď na svůj dotaz.

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Někdy máme pocit, že Facebook neukazuje předešlé zprávy.

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Když se ti omluví, že se dlouho neozval, i když jsi mu nikdy neodepsala. 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

To se nedá a nedá...

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Když se pobaví i sám se sebou.

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

 

3. Přímočaří

Jinak řečeno chlapi, kteří jdou přímo na věc. Neostýchají se ani s oslovením, ani s tím, co nabízejí a naopak hledají. Bohužel toto také není cesta k našemu srdci. Co se dá odepsat na podobné zprávy? Zkusili jste, nevyšlo. Někdy netřeba být za každou cenu vtipný a příliš upřímný.

 

 La... co?

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

„It goes down in the DM.“

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

 

Když si splete Tinder s Facebookem. 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Když je smutný, protože je sám již 7 týdnů. 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Novoroční nabídka, které se neodmítá. 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Na Facebooku můžeš kdykoliv dostat nabídku k sňatku a stačí k tomu jen pěkná profilovka. 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

4. Odmítnutí 

Jak bychom je slušněji nazvali? Ti, co neberou „NE“ jako odpověď. Špatně snášejí odmítnutí a přes tvou snahu vybruslit ze situace důstojně, dokáží konverzaci otočit na slovní přestřelku plnou nadávek. Do této kategorie spadají chlapi, které doporučujeme instantně zablokovat. Nikdy se od žádného nenech urážet či ponižovat.

 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Ne každý dokáže odmítnutí zvládnout sportovně. Takové blokuj také. Okamžitě.

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Někteří však neberou život až tak tragicky. 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

 

A na závěr: Třešnička na dortu 

Představujeme nejhorší zprávy, kterými chtěli slovenští muži zaujmout. Tímto na ženy rozhodně nezapůsobili

 

Doufáme, že po těchto ukázkách opačné pohlaví příště zváží způsob navazování kontaktu. Méně je někdy více a přece jen, osobnímu kontaktu se nevyrovná nic. Dostala jsi i ty do svého inboxu zajímavou zprávu? Poděl se s námi v komentářích!

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Tagy: facebook, muži, žena
Ohodnoť článek
0
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.