Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 25. 10. 2020 svátek má Beáta

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Zajímavosti
0
Ondřej Jarůšek
28. srpen 2017, 18:26
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Česká vlajka zaplavila billboardy u dálnic. Provozovatel se tak chce údajně bránit novému zákonu, státní symbol se totiž nesmí odstraňovat

Reklamní firma nechala olepit své billboardy českou vlajkou. Má se jednat o formu protestu, který má zabránit jejich odstranění.

Ondřej Jarůšek
28. srpen 2017, 18:26
Česká vlajka zaplavila billboardy u dálnic. Provozovatel se tak chce údajně bránit novému zákonu, státní symbol se totiž nesmí odstraňovat
Zdroj: wikipedia.org
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Pokud se Čechům něco nedá upřít, je to vynalézavost, jak obejít různá nařízení. Před pár dny jsme vám přinesli článek o tom, že od 1. září vstoupí v platnost nový zákon, který s sebou přináší zákaz billboardů a dalších reklamních sdělení podél všech dálnic a silnic první třídy. S novým nařízením však někteří majitelé nesouhlasí a se státem se o ušlý zisk chtějí soudit. Najdou se však i tací, kteří se proti němu rozhodli protestovat o něco svéráznějším způsobem.

 

Jak informuje zpravodajský server iRozhlas, za nevšedním vyjádřením nesouhlasu stojí reklamní firma Czech Outdoor, která spadá pod společnost BigBoard. Ta nechala olepit své reklamní plochy českou národní vlajkou, která zprvu vyvolala nechápavé reakce. Podle všeho se však nejedná o žádný žertík nějakého vtipálka ani o politickou kampaň, jak se mnozí domnívali, ale o důvtipný způsob, jak zabránit odstranění billboardů

 

„Záměr je jednoduchý, z legislativy se nesmí odstraňovat česká vlajka, protože to je státní symbol. Jestli to vyjde, nebo nevyjde, je věc druhá. V legislativě není popsáno, jak soukromý subjekt může, nebo nemůže nakládat se státním symbolem,“ uvedl pro server Lidovky Petr Vomáčka z Ústředního automotoklubu. Podle Svazu provozovatelů reklamy se o žádný kalkul nejedná, nicméně jeho představitelé se k situaci zatím nijak blíže oficiálně nevyjádřili. Co si o vylepení českých vlajek myslíte vy? Dejte nám vědět níže v komentářích.

 

 

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
23
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.