Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
16. července 2018 1:18
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

Juventus měl za prvních 24 hodin prodat přes 500 tisíc dresů Cristiana Ronalda

SPORT
Uložit Uložené

Portugalský fotbalista je celosvětový fenomén.

Cristiano Ronaldo už před pár dny podepsal smlouvu s italským Juventusem Turín. Svět jen nevěřícně sledoval, jak se s ním Real Madrid loučí na své webové stránce, ale fanoušci už byli připraveni na nákup nového dresu svého oblíbence. Značka CR7 je jednou z nejsilnějších v celém sportovním světě, a tak není divu, že lidé z celého světa měli zájem o nový dres do sbírky.

Ačkoliv Juventus nic oficiálně nepotvrdil, italská verze Yahoo Sports ale zveřejnila statistiky o tom, kolik dresů s Ronaldem na zádech se stihlo prodat za prvních 24 hodin od oznámení přestupu. Zveřejněné informace hovoří o tom, že v kamenných provozovnách Juventusu a adidas obchodů se za první den prodalo přes 20 tisíc dresů, zatímco internetový obchod zaznamenal přes 500 tisíc objednávek.

Neznamená to, že všech 520 tisíc objednávek již bylo zákazníkům doručeno, protože dresy budou muset velmi intenzivně vyrábět, ale obrovský zájem potvrdil i výpadek stránky Juventusu krátce po oznámení příchodu Ronalda do Itálie. Portugalec se už v neděli ukázal v Turíně, kde ho v pondělí představí veřejnosti jako nového hráče a Juventus mezitím může počítat peníze, které již na dresech vydělal. Klub samozřejmě dostane jen část peněz z prodaných dresů.

Za komerční verzi si klub řekne 104 eur a za zápasovou repliku 144,90 eur, přičemž cenu dresu nemůžeš vynásobit počtem prodaných kusů a říci, že Juventus už vydělal více než polovinu přestupové částky. Italský tým má se společností adidas podepsaný speciální kontrakt, protože dresy od firmy nakupuje, a pak sám prodává, přičemž většina týmů nechává prodej přímo na výrobci.

Domů
Sdílet
Diskuse