Za chvíli zase pojedeme, ubezpečuje společnost Rohlik.cz.
Zákazníci online supermarketu Rohlik.cz budou muset tentokrát do kamenného obchodu. Server má totiž momentálně výpadek. Nefunguje objednávání, nejde se dostat ani na samotný e-shop.
„Omlouváme se za technický výpadek našich stránek. Identifikovali jsme zřejmě příčinu problému a pokud se nepleteme, tak bychom do 13:00 měli být zpět. Děkujeme moc za trpělivost a omlouváme se za zkomplikování dne,“ píše se na stránkách, spolu s titulkem „To budu muset do krámu? :(“.
Zároveň zabezpečuje, že to nebude nutné, někdo však může zaregistrovat opoždění příjezdu objednávky. „Objednávky, u kterých dorazilo potvrzení a byli vytvářeny před výpadkem doručovat samozřejmě budeme. Je bohužel více než pravděpodobné, že objednávky budou zpožděné.Bohužel ani našim kurýrům nefungují jejich systémy a není možné odesílat sms o zpoždění,“ píší.
Podle komentářů na sociálních sítích mají zákazníci pochopení, někteří však již teď doufají v brzkou nápravu. „Snad to brzy pojede, trpíme hladem a žízní dítě pláče a psi vyjí,“ píše Kateřina Č.