Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 13. 11. 2019 svátek má Tibor

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
26. květen 2019, 19:50

Aladin je dalším velkým hitem od Disney. Kolik už vydělal John Wick 3 a Avengers: Endgame? (Box Office)

Hrané remaky bude Disney produkovat i nadále. Jednoduše se jim vyplatí.

Dominik Vetrák
26. květen 2019, 19:50
Aladin je dalším velkým hitem od Disney. Kolik už vydělal John Wick 3 a Avengers: Endgame? (Box Office)
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Po týdnu jsme tu opět s tržbami. Věnovat se jim však budeme až po prohlédnutí 5 nejčtenějších článků za posledních 7 dní. Na 5. místě máme zprávu od George R. R. Martina, který slibuje, že jeho závěr příběhu bude od seriálu odlišný. Vždy mě těší, když se do top 5 dostane i Box Office článek. Tentokrát za to mohu vděčit Johnu Wickovi, který po měsíci přebral trůn nejvýdělečnějších filmů v USA a Kanadě a sesadil tak Avengers.

 

Na 3. příčce je další chyba z Game of Thrones. Ve finále jsme měli možnost vidět plastovou láhev. HBO to už raději ani nekomentovalo. Ze světa GoT tu máme ještě jeden článek, který tě zaujal víc. Řeč je o recapu poslední epizody, která nás utvrdila v tom, že seriál vůbec nedává smysl. Vůbec nejčtenějším článkem je pohled na 3. epizodu Černobylu, která nás donutila odvracet zrak.

 

Na 1. místě žebříčku Box Office je podle očekávání hraný remake Aladina s Willem Smithem jako džinem. Aladinovi se daří. Sami jsme mu v recenzi dali 7/10 s tím, že pokud snímek budeš s originálem porovnávat méně než náš recenzent, máš si ještě přihodit. Aladin vydělal v USA skvělých 86 milionů dolarů, i když v Disney zřejmě doufali, že se podaří otevřít za stovku. Vynahrazují to však zahraniční tržby. Ty představují částku 121 milionů dolarů.

 

 

Celosvětově si tak Aladin přišel za otvírací víkend pro skvělých 207 milionů dolarů a jde tak o další hit studia Disney. Nemluvě o dalším skvělém hraném remaku z řad jejich klasik. Těžko říci, na jaké částce se tržby zastaví, protože konkurence si každý víkend vezme více a více z potenciální Aladinovy částky.

 

Už příští víkend ji na druhou příčku odsune Godzilla 2. Těch 600-700 milionů z kin je ale prakticky jistých. Třetí miliardu pro Disney Aladin určitě nezíská, a tak si budeme muset počkat na Lvího krále. Nebo Endgame efekt způsobí, že dvojka Spideyho pokoří tuto hranici? No, Spidey tam ještě asi není. Tak či onak, ty tržby by i tak patřily Sony.

 

 

Na 2. příčce je John Wick, který je nejvýdělečnější dílem celé série, a to zcela zaslouženě. Jeden z nejlepších akčních filmů 21. století s množstvím výjimečných, originálních nápadů si zaslouží mnohem větší tržby. My jsme však rádi, že už ty po prvním víkendu znamenaly, že Lionsgate dalo zelenou i čtyřce, která do kin v květnu 2021.

 

Wick v druhém týdnu zaznamenal 57% propad a z domácí půdy si odnesl 24 milionů dolarů. Zahraničí přispělo dalšími 39 miliony (jde o částku za celý uplynulý týden, zatímco těch 24 milionů snímek na domácí půdě vydělal během víkendu), a tak trojka celosvětově už vydělala 175 milionů dolarů. Po dvou promítacích víkendech předběhla dvojku s jejím celosvětovými tržbami o 4 miliony. Podaří se čtyřce překonat zase Parabellum?

 

Na třetím místě jsou Avengers, kterým do zdolání Avatara už chybí jen něco přes 100 milionů dolarů. Zvládnou to nejpozději do dvou týdnů a následně se zaměří na překonání 3miliardové hranice, což se už však zřejmě nepodaří. V každém případě, směrem k Disney jde velká gratulace!

 

 

Máme zde i dvě novinky, které se usadily na pátém, respektive šestém místě (mezi nimi se ještě drží Pikachu). Brightburn startovalo v několika zemích světa a za první víkend vydělalo 15 milionů dolarů celosvětově, což při rozpočtu 6 milionů dolarů není vůbec špatné. V tomto případě ale vůbec nedokážeme odhadnout náklady na reklamu. Už jen samotné studio Sony postupem času zjistí, zda se jim snímek vyplatil.

 

Co se Booksmart (u nás pod názvem Šprtky to chtěj taky) týče, jde o komedii od Olivie Wilde, pro kterou šlo o režijní debut. Chválí ji kritici všude po světě a my se těšíme, až tak budeme moci udělat sami. Film startoval zatím jen v USA, kde se mu podařilo vydělat 6 a půl milionu dolarů. Výši rozpočtu neznáme, ale zřejmě šlo jen o nějakých pár milionů.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Aladin $86,100,000  N $207,100,000 1.
2. 1. John Wick 3: Parabellum $24,350,000 -57.1% $175,388,941 2.
3. 2.  Avengers: Endgame $16,841,000 -43.8% $2,677,472,736 5.
4. 3.  Detective Pikachu $13,300,000 -47.0% $352,922,622 3.
5. N Brightburn

$7,535,000

N

$15,335,000

1.
6. N   Booksmart $6,512,154

N

$6,512,154* 1.
7. 4. Dog's Journey $4,090,000 -49.1% $46,520,535 2.
8. 5.  The Hustle $3,812,554 -37.9% $66,037,523 3.
9. 6. The Intruder $2,265,000 -43.6% $32,679,801* 4.
10.  7. Long Shot $1,565,000 -53.2% $38,865,425 4.
 
 
 
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.