Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 21. 11. 2019 svátek má Albert

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
1
Oskar Almássy
18. srpen 2019, 20:14

Tarantinovka Tenkrát v Hollywoodu je konečně i v našich kinech. Jak je na tom s tržbami? (Box Office)

V dnešní top desítce se umístily čtyři novinky. Kterým z nich se podařilo diváky zaujmout nejvíce?

Oskar Almássy
18. srpen 2019, 20:14
Tarantinovka Tenkrát v Hollywoodu je konečně i v našich kinech. Jak je na tom s tržbami? (Box Office)
Zdroj: Disney
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Máme tu další neděli, což znamená, že opět nastal čas nahlédnout do světa tržeb a probrat jejich nejnovější přehled.

 

Box Office žebříček odstartujeme rovnou první ze čtyř dnešních novinek v top desítce. Je jí Rková komedie Good Boys z produkce Setha Rogena. Ta se soustředí na tři kamarády ze základní školy, kteří se začínají potýkat se světem, kterému sice zcela nerozumí, jsou ale rozhodnutí prozkoumat každý detail.

 

 

A jak už napovídá samotný rating či jméno Setha Rogena, ve snímku najdeš například vulgarismy, porno, sexuální pomůcky i špehování sousedek. Good Boys si dokázalo z amerických kin za první víkend urvat 21 milionů dolarů, přičemž po přičtení výdělků z ostatních teritorií má na svém kontě 23,1 milionu celosvětově. Rozpočet (bez nákladů na reklamu) údajně nepřekročil 20 milionů, takže snímek ještě může skončit v zelených číslech. Nějakou velkou hitparádu ale v tomto případě rozhodně nečekáme.

 

Na druhém místě se nacházejí Dwayne Johnson a Jason Statham v Rychle a zběsile spin-offu Hobbs & Shaw. Sympatická dvojka si připsala dalších 14,1 milionu a pomalu se tak blíží již k hranici půl miliardy. Ta určitě padne a v nejbližších týdnech by se Hobbs se Shawem klidně mohli dostat přes 600 či dokonce 700 milionů. Tato vysokooktanová novinka totiž stále nepremiérovala v Číně (stane se tak 23. srpna).

 

 

Dvojka je tedy samozřejmost. Vzhledem k pomalejšímu rozběhu je však jasné, že co se týče výdělků, na vrch má stále parta kolem Vin Diesela v hlavní sérii. Věříme ale, že pokračování Hobbse a Shawa by si finančně mohlo vést už lépe. Ale to je zatím hudba budoucnosti. 3 příčku si pro sebe ukradl nesmírně úspěšný remake Lvího krále, který si tentokrát připsal necelých 12 milionů dolarů.

 

Kultovní animák v novém hávu je v této chvíli již za hranicí 1,4 miliardy a po předběhnutí komiksovek Avengers: Age of Ultron a Black Panther mu patří devátá příčka v žebříčku nejvýdělečnějších filmů všech dob. Toy Story 4 už navíc také patří do klubu miliardářů, můžeme tedy konstatovat, že studio Disney prožívá skutečně vynikající rok. Na místě číslo 4 máme další novinku, a to animák The Angry Birds Movie 2, který je na Rotten Tomatoes v současnosti nejlépe hodnoceným filmem podle videohry.

 

Ale i přes převážně pozitivní reakce diváků a kritiků se dvojce rozhodně nezdařil takový otvírák, jako při premiéře prvního filmu (38 milionů). Angry Birds 2 si tak připisuje pouze 10,5 milionu (16, pokud připočteme i americké tržby ze zbytku týdne, jelikož animák měl premiéru už v úterý), přičemž ho ještě čeká zbytek světa. Momentálně ale těžko říct, jak dobře si sequel v ostatních zemích vlastně povede. Pro studio Sony to však nevypadá nejlépe.

 

 

Až pátou příčku tento týden obsadil horor Scary Stories to Tell in the Dark, za kterým stojí i producent Guillermo del Toro. Snímku přihodili američtí diváci do kasičky dalších 10 mega a celosvětově má již přes 54 milionů dolarů. Při rozpočtu ve výši 25 melounů a nepříliš drahé reklamě by to nakonec na pokračování stačit mohlo. Dnes nás ale mimo první pětky zajímá i nová tarantinovka Once Upon a Time in Hollywood, která se v průběhu tohoto týdne konečně dostala i do našich kin (naši recenzi najdeš zde).

 

Stylová jízda s DiCapriem, Pittem a Robbie si přišla na americké půdě pro 7,6 milionů, no a celosvětově je to zatím jen něco přes 122 mega. Aby ale film mohl být považován za úspěšný, určitě potřebuje ještě nějakou podporu diváků. Tarantino totiž svou novinku natočil za 90 milionů a ta reklama také asi nebyla nejlevnější. Zbytek první desítky pak doplňuje ještě 47 Meters Down: Uncaged (9 milionů), Dora and the Lost City of Gold (8,5 mil.), Blinded By the Light (4,45 mil.) A The Art of Racing in the Rain (4,40 mil.).

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Good Boys $21,000,000 N $23,100,000 1.
2. 1. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw $14,140,000 -44.0% $437,041,600 3.
3. 3. The Lion King $11,900,000 -41.1% $1,435,207,985 5.
4. N The Angry Birds Movie 2 $10,500,000 N $16,237,146* 1.
5. 2. Scary Stories to Tell in the Dark

$10,050,000

-51.9%

$54,341,501

2.
6. N 47 Meters Down: Uncaged $9,000,000

N

$9,000,000* 1.
7. 4. Dora and the Lost City of Gold $8,500,000 -51.2% $44,609,724 2.
8. 5.  Once Upon a Time in Hollywood $7,600,000 -34.8% $122,102,919 4.
9. N Blinded By the Light $4,450,000 N $4,450,000* 1.
10.  6. The Art of Racing in the Rain $4,403,000 -45.9% $17,928,778 2.
Zdroj: comicbookmovie.com, boxofficemojo.comNáhledový obrázek: Sony Pictures Tagy: Once Upon a Time in Hollywood
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.