Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 19. 11. 2019 svátek má Alžběta

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
5
Dominik Vetrák
20. říjen 2019, 20:30

Maleficent 2 ovládlo tržby a vystřídalo Jokera. Disneyho novinka nevydělá v kinech miliardu poprvé po více než půl roce

Tržby z tohoto týdne se nesou ve znamení souboje Joker vs Maleficent.

Dominik Vetrák
20. říjen 2019, 20:30
Maleficent 2 ovládlo tržby a vystřídalo Jokera. Disneyho novinka nevydělá v kinech miliardu poprvé po více než půl roce
Zdroj: Sony
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
5
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Na prvním místě máme podle očekávání novinku Maleficent 2. Pokračování úspěšného fantasy s Angelinou Jolie vypadalo v trailerech slibně, ale recenze se již na vyšší než průměrné hodnocení nevytáhly. My ti naši recenzi přineseme už v pondělí, ale stále platí, že by sis názor na film měl udělat sám. Nečekej ale nic, z čeho padneš na zadek (po jakékoliv stránce). To si zřejmě řekli i diváci v USA a ve světě.

 

Zatímco na domácí půdě snímek vydělal za otvírací víkend slabších 36 milionů dolarů, celosvětově mluvíme o částce 153 milionů dolarů. Zcela oficiální to není, ale většina zdrojů hovoří o rozpočtu v hodnotě 185 milionů. Pro srovnání – jednička stála 180 mega a vydělala 758 milionů dolarů. V případě pokračování se ale Disney může dívat na tržby někde v rozmezí 450–550 milionů dolarů.

 

Záležet bude na vracejících se divácích a vhodné halloweenské náladě. Tak či onak, snímek by na sebe ve finále měl vydělat, ale osobně si nemyslím, že se dočkáme i trojky. Disney pravděpodobně investuje do dalších desítek hraných remaků svých klasických pohádek. 

 

  

Na druhém místě máme Jokera. Ten boj o první místo prohrál jen o 4 miliony. Ve třetím víkendu dokázal v USA vydělat 29 milionů dolarů a nadále tak potvrzuje, jak je ve státech silný. A nejen tam. Celosvětově má totiž na kontě neuvěřitelných 737 milionů dolarů. Za poslední týden tak dokázal z kin po celém světě vydolovat téměř 200 mega.

 

V životě bych se to neodvážil před premiérou říct nahlas, ale zdá se, že ta miliarda je fakt reálná, ba co víc, značně pravděpodobná. Warner pravděpodobně bude cílit nějaké další prostředky na reklamu a neustálý internetový přísun nových informací a zajímavostí nutí diváky buď se do kina vracet nebo Jokera alespoň poprvé vidět. A my je chápeme. Skutečně to stojí za to.

 

 

Jak to tedy bude s tím pokračováním? Pokud Joker skutečně sáhne na miliardu a nedostane sequel, byl by kromě disneyovských remaků hraných pohádek jediným miliardářem, kterému by se to povedlo. A nám ,vzhledem k situaci ve Warneru, přijde, že je to téměř nereálné.

 

Na 3. příčce máme další novinku. Jde o pokračování Zombielandu. Tomu se v USA dařilo podle očekávání, když za opening víkend vydělal v USA 26 milionů dolarů. Celosvětově mluvíme o 32 milionech dolarech. V řadě zemí nás premiéra teprve čeká, a tak bude lepší počkat si na příští týden tržby. Po Halloweenu už budeme mít víceméně jasné, zda si pokračování vydělalo i na případnou trojku. 

 

Jednička stála před 10 lety 23 milionů, přičemž dvojka se vyšplhala na 42. Společně s inflací, vyššími platovými požadavky hvězd (nejen hereckých) a pravděpodobně o trochu blockbusterovějším nádechem jde o minimální nárůst a zombie komedie nebude potřebovat vydělávat stamiliony. Těžko předpovídat úspěch ve světě, ale v USA by se bez problémů měla dostat přes hranici 80–90 milionů.

 

 

Zbytek žebříčku TOP 10 už tvoří trvalky z minulých týdnů. Zmínit můžeme Gemini Mana, který ani po 10 dnech nevydělal částku v hodnotě svého budgetu (118 versus 138 milionů dolarů), a to stále nemluvíme o skutečných nákladech. Po Ad Astra půjde o další kasovní bombu. Na druhé straně máme Hustlers/Zlatokopky. Ty v USA konečně přesáhly magických 100 mega.

 

Na 16. a 17. příčce se umístily i dvě novinky. Řeč je o The Lighthouse od Eggerse a JoJo Rabbit od Waititiho. Dohromady se však promítaly jen v osmi kinech, takže v příštích týdnech můžeš počítat s tím, že se dostanou do Top 10 a začnou vydělávat desítky milionů. Tedy alespoň doufáme.

 

V obou případech má jít o originální a kvalitní počiny, které je třeba v dnešní době podporovat. The Lighthouse u nás bohužel zatím nemá stanoveno datum premiéry, ale JoJo Rabbit dorazí 23. ledna (distributor zřejmě počítá s oscarovými nominacemi)

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 
Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Maleficent 2 $36,000,000 N $153,000,000 1.
2. 1 Joker $29,205,000 -47.7% $737,529,004 3.
3. N. Zombieland: Double Tap $26,725,000 N $32,025,000 1.
4. 2. The Addams Family $16,057,007 -47.0% $56,816,034* 2.
5. 3. Gemini Man

$8,500,000

-58.6%

$118,716,543

2.
6. 4.  Abominable $3,500,000

-42.4%

$128,715,070 4.
7. 5.  Downton Abbey $3,080,000 -36.9% $164,112,460 5.
8. 7. Judy $2,055,975 -36.4% $19,018,113* 4.
9. 6. Hustlers $2,050,000 -47.3% $125,471,912 6.
10.  8. It: Chapter Two $1,505,000 -52.0% $449,059,518 7.
Zdroj: boxofficemojo.comNáhledový obrázek: Disney
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.