Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
🎫 Vyhraj lístky na festivaly: Grape, Sziget, Pohoda, Lovestream a další letní festivaly
2. září 2022 17:49
Čas čtení 1:03
Vojtěch Vanda

Twitterem hýbe další trend. Populární účty tweetují jedno slovo

Twitterem hýbe další trend. Populární účty tweetují jedno slovo
Zdroj: Unsplash/Nathan Dumlao/volně k užití
ZAJÍMAVOSTI TWITTER
Uložit Uložené

Co udělá jedno slovo. Trend, který odstartovala americká železniční společnost, zasáhl i Bílý dům.

Po celém Twitteru se valí nový trend. Populární účty začaly ve čtvrtek tweetovat pouze jediné slovo. Co to znamená? Podle logického úsudku, jenž potvrzuje také web Money Control, se jedná často o deskripci toho, čemu se jednotlivé účty věnují nebo čím prosluly. 

Tento trend odstartovala americká státní železniční společnost Amtrak, která provozuje osobní vlakovou dopravu ve většině Spojených států a v Kanadě. Ve čtvrtek v 9 hodin ráno její účet jednoduše tweetoval slovo „trains“ (vlaky), což způsobilo poprask.

Doporučeno
Twitter testuje možnost upravovat publikované příspěvky Twitter testuje možnost upravovat publikované příspěvky 1. září 2022 16:51

Na trend naskočily nejprve americké populární účty. Například mediální společnost CNN sdílela tweet „breaking news“ („mimořádné zprávy“), agentura NASA zase jednoduše sdělila světu slovo „universe“ („vesmír“).

Jedním z prvních, kdo se trendu chytil, byl dokonce účet prezidenta Spojených států Joea Bidena, jenž tweetoval slovo „demokracie“. Ale reagovaly i další účty jako The Washington Post („zprávy“), McDonald's („klaun“), NPR („rádio“) a další. Následně se zapojil celý svět včetně oficiálního účtu Ukrajiny („vítězství“).

Lidem chvíli trvalo, než si uvědomili, co se vlastně na síti děje. Nakonec ale poté, co si toho všimla marketingová oddělení firem, se chtěli zapojit všichni. Proto bylo jasné, že nebude trvat dlouho a trend pomine.

Pokud bychom chtěli hledat nějaký velký význam ve všem tom jednoslovném tweetování, asi jej nejspíš nenajdeme. Pozitivní je však to, že se tu pro jednou objevil trend, který nemá nic společného s negativními událostmi, jichž je v poslední době víc než dost.

Domů
Sdílet
Diskuse