Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Čteš článek:
Velký test vodových nanuků: Našli jsme levné a chutné osvěžení i v supermarketu?
Výrobce: Jacques Eiskrem GmbH, Würselen, Německo
Obchod: Kaufland
Hmotnost/objem: 110 ml / 110 ml / 110 ml
Cena: 11,90 Kč / 11,90 Kč / 11,90 Kč

Jestli si pamatuješ náš poslední test nanuků do deseti korun, ve výběru narazíš na kousky, o nichž jsme se zmiňovali i tam. Dnes by se tam ale s největší pravděpodobností nedostaly, jelikož se jejich cena zvýšila. I to je případ zmrzlin K-Classic Cametti z Kauflandu. 

Minulý rok jsme si vzali na paškál kolu. „Nutno říci, že jsme se znovu setkali s bodavou a podpásovou nostalgií. Zrcadlo našeho nezdravého dětství v podobě nechvalně známé chuti nám nastavilo zajímavý odraz,“ napsali jsme tehdy. Velké hodnocení ale od nás nedostala. Jak to budeme vnímat s odstupem času?

Dnes dvanáctikorunová tuba je, co se týče chuti, překvapivě bohatší než třicetikorunové Calippo. V její neprospěch však hraje absence násosky a menší „gumídkovost“. Útok na nostalgii má proto tupější hranu. Po kousnutí se zase setkáváme spíše s vodou než s kolovou příchutí – ale aspoň za poloviční cenu. 

Oranžová tuba z německého Würselenu zase trochu chutná jako levný koncentrovaný džus v podobě sirupu. Kousnutí nám také přidá více chuti, což si vysvětlujeme citrusovou příchutí. A podobný džemovitý nástup má také jahodová příchuť, jejíž vyznění je ale také jaksi „bootlegovější“ než u předešlého testu. Je však nejméně kalorická z trojice. 

Ve prospěch zmrzlin hraje také fakt, že se všechny vejdou pod 75 kcal na 100 g, což je lepší výsledek než u Calippa. Pořád ale nikterak nejásáme a nejsme oslněni.


Hodnocení: 4/10, 5/10, 4/10


Polárka Meloun

vodové nanuky test
Zdroj: REFRESHER/Vojtěch Vanda
Čti na další straněČti na předchozí straně
Článek pokračuje na další straně
Strana 2 z 14
Domů
Sdílet
Diskuse