Novinka Applu z minulého roku Apple Vision Pro není levná záležitost. Společnost Caviar, která vyrábí luxusní verze telefonů a ostatního příslušenství, vymyslela virtuální brýle ze zlata. Podívej se, jak vypadají.
V červnu loňského roku představil Apple virtuální brýle Apple Vision Pro. Očekávání, že budou drahé, se naplnilo. Počáteční cena byla 3 499 dolarů, což je v přepočtu zhruba 80 tisíc korun. Dostaly se tak mimo dosah mnoha uživatelů a uživatelek. Společnost Caviar hodnotu brýlí ještě povýšila a vytvořila brýle z 18karátového zlata.
Společnost se pyšní vytvářením luxusních verzí už tak drahých produktů. Mezi její výtvory se řadí například iPhone 13 Pro vyrobený z dílků elektromobilu Tesla nebo AirPod Max za 108 tisíc dolarů. Tentokrát firma přišla s verzí Apple Vision Pro CVR Edition. Jedná se o 18karátový kryt na vnější displej náhlavní soupravy.
Čelenka zařízení je vyrobena z kůže Conolly, která je také dodavatelem pro automobilovou značku Rolls Royce. Díky své měkkosti a odolnosti má uživatelům zajišťovat maximální pohodlí. Na plášť a ochranou masku je použito nejodolnější 18karátové zlato.
Společnost Caviar uvedla, že ne každý chce mít oči viditelné na přední obrazovce brýlí. „S verzí od Caviaru si můžete chránit své soukromí, pokud si přejete. Rozhodnutí je na vás,“ píše na svých webových stránkách.
Apple Vision Pro jsou sice k prohlédnutí na webových stránkách, ale do prodeje se dostanou až v roce 2025. Je jasné, že cena bude vysoká. Nejspíš proto není uvedena ani na webových stránkách, ale pouze na vyžádání.
Podle informací serveru Letem světem Applem se bude cena pohybovat okolo 40 tisíc dolarů, v přepočtu více než 900 tisíc korun. „Nebude to však jen cena, která má udělat z headsetu velmi výjimečný artikl. Caviar má totiž v plánu vyrobit jen 24 kusů této luxusní edice, díky čemuž tak bude zlatá úprava headsetu extrémním unikátem,“ doplnil web.