Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub Refresher+ už od 0 Kč 😱
30. září 2024 v 17:21
Čas čtení 0:35
Magdalena Trajerová

Beyoncé září v nové reklamě známé značky. Říká, že chce posílit ženský hlas a sílu

Beyoncé září v nové reklamě známé značky. Říká, že chce posílit ženský hlas a sílu
Zdroj: Levi´s/propagační materiál
OSOBNOSTI BEYONCÉ MÓDA
Uložit Uložené

Beyoncé se stala hlavní tváří nové kampaně Levi’s, která bude rozložena do několika kapitol. Ta první už je nyní venku.

Značka Levi’s dnes představila novou kampaň společně s jednou z nejslavnějších zpěvaček naší doby, Beyoncé. Kampaň následuje po vydání songu Levii’s Jeans ze zpěvaččina alba Cowboy Carter. Beyoncé v rámci kampaně vystupuje jako hlavní protagonistka ve videu Reiimagine.

Doporučeno
Katka je au-pair v USA. „Mám vlastní auto a spoustu výhod, ale za vyšetření u lékaře platím tisíce“ Katka je au-pair v USA. „Mám vlastní auto a spoustu výhod, ale za vyšetření u lékaře platím tisíce“ 24. září 2024 v 7:00

„Je mi ctí pracovat s Levi’s a společně reprodukovat podstatu americké ikonografie. Fenomén denim on denim je často vnímán skrz mužskou perspektivu, takže výjimečnost této kampaně tkví i v tom, že přináší ženský pohled, a to je pro mě velmi důležité. Těším se na objevování nových způsobů, jak tyto vize uchopit a posílit tak ženský hlas a sílu,“ uvedla Beyoncé.

Kampaň obsahuje sérii kapitol, ve kterých se postupně znovu představí všechny známé Levi’s kampaně pod supervizí režisérky Meliny Matsoukas. První pomyslná kapitola v podobě filmu je inspirován reklamou z roku 1985 s názvem Launderette.

Celá kampaň odstartovala 30. září. Milovníci značky budou moci během ní na vybraných místech zakoupit i speciální produkty.

Domů
Sdílet
Diskuse