Beyoncé se stala hlavní tváří nové kampaně Levi’s, která bude rozložena do několika kapitol. Ta první už je nyní venku.
Značka Levi’s dnes představila novou kampaň společně s jednou z nejslavnějších zpěvaček naší doby, Beyoncé. Kampaň následuje po vydání songu Levii’s Jeans ze zpěvaččina alba Cowboy Carter. Beyoncé v rámci kampaně vystupuje jako hlavní protagonistka ve videu Reiimagine.
„Je mi ctí pracovat s Levi’s a společně reprodukovat podstatu americké ikonografie. Fenomén denim on denim je často vnímán skrz mužskou perspektivu, takže výjimečnost této kampaně tkví i v tom, že přináší ženský pohled, a to je pro mě velmi důležité. Těším se na objevování nových způsobů, jak tyto vize uchopit a posílit tak ženský hlas a sílu,“ uvedla Beyoncé.
Kampaň obsahuje sérii kapitol, ve kterých se postupně znovu představí všechny známé Levi’s kampaně pod supervizí režisérky Meliny Matsoukas. První pomyslná kapitola v podobě filmu je inspirován reklamou z roku 1985 s názvem Launderette.
Celá kampaň odstartovala 30. září. Milovníci značky budou moci během ní na vybraných místech zakoupit i speciální produkty.