Druhá řada populárního Netflix seriálu si vede skvěle. V celé historii streamovací platformy k tak úžasnému startu ještě nedošlo.
Jihokorejský fenomén Squid Game oslovil lidi po celém světě. Všichni tak s napětím očekávali, jestli bude druhá série nejen stejně úspěšná, ale i tak kvalitní. No a minimálně na to první už známe odpověď. Díky správnému načasování totiž i ze druhé série udělal Netflix hit.
Během vánočních svátků lidé nedělali téměř nic jiného, než že odpočívali a pohodlně sledovali filmy a seriály, a jelikož žádné jiné velké novinky nevycházely, měli diváci a divačky větší prostor věnovat se právě Squid Game. Což se přesně promítlo na číslech sledovanosti.
Druhá řada měla premiéru ve čtvrtek a jen do neděle si připisuje 68 milionů zhlédnutí. Zhlédnutí se zjednodušeně dá považovat za unikátní předplatitele, což znamená, že během prvních čtyř dnů od premiéry si novou řadu pustila téměř čtvrtina z celkových 282 milionů předplatitelů.
Doteď si první místo v počtu zhlédnutí za první týden držela první řada seriálu Wednesday s 52,6 miliony. Druhé (teď už třetí) místo měl stream Jake Paul vs. Mike Tyson, který v premiérovém týdnu dosáhl více než 46,6 milionů zhlédnutí. Po něm se umístila třetí řada seriálu Bridgertonovi se 45,1 milionem zhlédnutí, a poté film Vyproštění, který nabral 42,8 milionů zhlédnutí. Těsně za ním je nový vánoční film Příručák, který měl 42 milionů zhlédnutí.
Čerstvě pak bylo zveřejněno, že třetí série dorazí v letošním roce, konkrétně ji můžeš očekávat v létě.