Jedná se o zbrusu nový shake s příchutí lesního ovoce, inspirovaný postavičkou Grimace.
Grimace Shake je horká letní novinka, která bude k dostání do 21. září. A teď kdo je ten Grimace? Tohohle fialového nezbedného milovníka milkshaků mohou pamatovat lidé z roku 1971, doprovázel tehdy samotného Ronalda McDonalda. Virálně se pak vrátil před dvěma lety a tentokrát přichází s vlastním fialovým milkshakem.

Nejde však jen o nový nápoj. Grimace se vydává na turné po českých městech, které odstartuje 17. července v brněnské Vaňkovce. O den později zamíří do Olympie v Mladé Boleslavi a následně do Prahy – 19. července dorazí do Palladia, 20. července na Výstaviště v Holešovicích a poté zavítá i na další místa po metropoli.
„Kampaň je svým způsobem pocta našim nejvěrnějším fanouškům a síle sociálních sítí. Ať Grimace znáte, nebo neznáte, je ten správný čas se připojit k zábavě a užít si shake, který je o barvě, kreativitě a spojení,“ říká Martin Troup, marketingový ředitel McDonald's CZ/SK/UA.
Reklamu mu dělá i oblíbená influencerka Veronika Vobecká, která tvrdí, že to je její vysněná spolupráce. „Jinak štípněte mě prosím někdo aaaa – můj dream collab s mekáčem. 🥹🙏🏼“