Bernard si to pěkně zavařil novou provokací na sociálních sítích.
Humpolecký pivovar Bernard má na krku další problém s jejich reklamní grafikou. Tentokrát si to zavařili u podporovatelů kampaně #MeToo, která už nějaký ten pátek rezonuje na sociálních sítích. Jejich nová provokativní reklama totiž odkazuje právě na ni.
„Svět se zbláznil, držte se,“ zvolává slogan, jenž se před pár dny objevil na jejich Facebooku. Za tu dobu získal přes 7 000 lajků, 1 300 sdílení a stovky různorodých komentářů. Ty mimo jiné kritizují pivovar za to, že nebere kampaň věnující se sexuálnímu obtěžování žen dostatečně vážně a zlehčuje její poselství.
„Tohle vám vážně přijde vtipné? Děláte legraci z lidí, kteří si prošli obtěžováním nebo třeba znásilněním,“ zní jedna z kritik, „uvědomujete si, že pro některé z nich mohlo být dost těžké veřejně říct, že něco takového prožili?“ Lidé také kritizují lacinost zpracování. „Lepší fóry dělal i Petr Novotný s Náhlovským.“
Bernard podle svých slov tuto reklamu nemyslí špatně, jen se prý chce vůči kampani vymezit. „Snažíme se upozornit na absurdnost kampaně #MeToo. Rozhodně nechceme zesměšňovat nikoho, kdo si prošel sexuálním násilím,“ vysvětluje pivovar. „Obvinit někoho během kampaně #MeToo je velmi jednoduché a mohou za tím být různé důvody. A i když obvinění nemusí být opodstatněné, člověku to může zničit život. To proto se nám kampaň nelíbí a rozhodli jsme se proti ní vymezit.“
Už v květnu přitom Bernard čelil masivní veřejné kritice jejich reklamních billboardů, na nichž stála spoře oděná černoška opřená o sklenici od piva. „Pivo s koulema“ tehdy pohoršilo jak feministky a zastánce genderové vyváženosti, tak i lidi, kteří označili takovouto reklamu za rasistickou. Pivovar si ale stojí za svojí tváří věčného provokatéra a veškerá obvinění odmítl.