Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
20. prosince 2018 v 15:32
Čas čtení 0:00
Ondřej Jarůšek

Česko spouští v New Yorku kampaň na přilákání turistů do Prahy a středních Čech. Zahrnuje asi 1000 reklamních pozic

ZAJÍMAVOSTI ČESKO
Uložit Uložené

Nová kampaň si slibuje zvýšení turistického ruchu. Obyvatele New Yorku láká do Prahy a středních Čech.

Letiště Praha ve spolupráci s agenturou CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeskou centrálou cestovního ruchu spustilo v New Yorku rozsáhlou kampaň. Ta má za cíl jediné – „představit na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku ze Spojených států,“  uvádí Letiště Praha v tiskové zprávě.

Česko v metru

Kampaň celkem zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic, které jsou rozprostřené po vlacích zdejšího metra, a kromě toho je pak dalších 80 reklamních ploch umístěno ve vestibulu zastávky v centru Manhattanu. Kampaň potrvá až do konce letošního roku.

 „Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“  uvedl Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.


Bez spoilerů 

Na plakátech reklamní kampaně si lidé mohou všimnout například záběru Staroměstského náměstí, v jehož pozadí je k vidění rozmazaný Týnský chrám. Jeho necenzurovanou verzi si mají zájemci přijet prohlédnout na vlastní oči a kromě toho, že se budou moci pokochat gotickou architekturou, se o stavbě dozvědí také bližší zajímavé informace.

V podobném duchu se pak rovněž nesou fotografie z dalších měst, například z Kutné Hory. 

„Každým rokem se zvyšuje zájem amerických občanů o Českou republiku a my jsme rádi, že díky této kampani se dostane nejen Praha, ale i střední Čechy ještě více do povědomí tamních obyvatel. Střední Čechy mají určitě co nabídnout. Kraj nabízí opravdu široké spektrum památek, aktivit, krásnou přírodu, ale i pestré možnosti ubytování," dodává ke spolupráci Markéta Wernerová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.

Jak tisková zpráva dále uvádí, kampaň v New Yorku je první z řady reklamních aktivit zaměřených na podporu turistického ruchu na vybraných trzích. V příštím roce pak tedy budou snímky z naší domoviny nahrazeny podobnou kampaní, která má zase Newyorčany nalákat do asijským měst. 

Domů
Sdílet
Diskuse