Nová kampaň si slibuje zvýšení turistického ruchu. Obyvatele New Yorku láká do Prahy a středních Čech.
Letiště Praha ve spolupráci s agenturou CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeskou centrálou cestovního ruchu spustilo v New Yorku rozsáhlou kampaň. Ta má za cíl jediné – „představit na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku ze Spojených států,“ uvádí Letiště Praha v tiskové zprávě.
Česko v metru
Kampaň celkem zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic, které jsou rozprostřené po vlacích zdejšího metra, a kromě toho je pak dalších 80 reklamních ploch umístěno ve vestibulu zastávky v centru Manhattanu. Kampaň potrvá až do konce letošního roku.
„Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“ uvedl Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.
Letiště Praha spustilo ve spolupráci s @CzechTourism, @PragueEU a Středočeskou centrálou cestovního ruchu reklamní kampaň v New Yorku. Má za cíl představit Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku z https://t.co/U2odPmbddh pic.twitter.com/X4mOBy4RLV
— Prague Airport (@PragueAirport) 19. prosince 2018
Bez spoilerů
Na plakátech reklamní kampaně si lidé mohou všimnout například záběru Staroměstského náměstí, v jehož pozadí je k vidění rozmazaný Týnský chrám. Jeho necenzurovanou verzi si mají zájemci přijet prohlédnout na vlastní oči a kromě toho, že se budou moci pokochat gotickou architekturou, se o stavbě dozvědí také bližší zajímavé informace.
V podobném duchu se pak rovněž nesou fotografie z dalších měst, například z Kutné Hory.
„Každým rokem se zvyšuje zájem amerických občanů o Českou republiku a my jsme rádi, že díky této kampani se dostane nejen Praha, ale i střední Čechy ještě více do povědomí tamních obyvatel. Střední Čechy mají určitě co nabídnout. Kraj nabízí opravdu široké spektrum památek, aktivit, krásnou přírodu, ale i pestré možnosti ubytování," dodává ke spolupráci Markéta Wernerová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.
Jak tisková zpráva dále uvádí, kampaň v New Yorku je první z řady reklamních aktivit zaměřených na podporu turistického ruchu na vybraných trzích. V příštím roce pak tedy budou snímky z naší domoviny nahrazeny podobnou kampaní, která má zase Newyorčany nalákat do asijským měst.