Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 21. 10. 2020 svátek má Brigita

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Kultura - Umění
1
Antonín Havlík
16. leden 2020, 12:35
Čas čtení: 2:06
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě

Nová vizuální identita třetí pražské městské části vzbudila pozdvižení.

Antonín Havlík
16. leden 2020, 12:35
Čas čtení: 2:06

Praha 3 má novou vizuální identitu. Představilo ji studio Jakub Vaněk Studio a na jejím vítězství se shodla odborná porota designérů. Logo má postupně nahradit to dosavadní, které bylo podle radnice již zastaralé. Tři nesouměrné čáry mají připomínat římskou číslovku, pohrávají si ale i s dalšími motivy. Městská část je představila na svých stránkách

 

„Autorům se podařilo překročit mantinely formálního zpracování značky a nabízí velký potenciál pro další rozvoj komunikace. Jednoduché a dobře pochopitelné, snadno čitelné a zapamatovatelné logo je pozitivem a svým pojetím představuje širokou škálu podob,“ doplňuje za porotu výsledek designér Petr Babák

 

 

Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě
Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospoděZdroj: Jakub Vaněk Studio
Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě
Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospoděZdroj: Jakub Vaněk Studio

 

Originální logo vzbudilo nevoli mezi konzervativnějšími občany Žižkova. „Nelíbí... co v té grafice se vztahuje k Praze 3? Na základě čeho se mi má vybavit při pohledu na tohle Praha 3 nebo Žižkov? To už to logo mohlo byt rovnou: 3... smutné, bez nápadu, nic neříkající, bez vazby,“ stěžuje si jeden z uživatelů na sociálních sítích. 

 

„Sorry, za mě strašný. To vymyslel někdo u piva? Kdo to vybíral?“ komentuje jiný občan. Kritiky nejvíce zarážela cena za novou vizuální identitu. Studio totiž jako odměnu za vítězný návrh získalo 350 tisíc korun. Bez odměny nezůstala ani koncepce, která skončila na druhém a třetím místě. Jejich autoři obdrželi čtyřicet tisíc a třicet tisíc korun. V soutěži bylo přihlášeno 81 adeptů.

 

Najdou se i tací, kterým se nové logo líbí. „Haters gonna hate...když Najbrti udělali vizuální identitu pro Ostravu za 1,8 milionů, to bylo řevu. Dnes po dvanácti letech všichni ví, že !!! znamená Ostravu a je to jedno z nejlepších a nejoblíbenějších log. Nejlepší jsou ti experti na grafický design, co tvrdí, že v malování za 5 minut,“ píše Jana V.

 

Z koncepce je zřejmé, že tři čáry poslouží nejen na reprezentaci města, ale také na propagační předměty reprezentující Prahu 3 i v rámci různých městských akcí. 

 

 

„Našim cílem bylo vytvořit uvolněný, lidský a jednoduchý vizuální styl, aby si ho lidé osvojili a aby dál žil svým životem. Identitu jsme založili na místech setkávání a mezilidských vztazích. Jsou to právě místa a vzpomínky, která spojují, jako první rande, místo pro tvoření, návštěva kina, klábosení se sousedem nebo sledování sportovního zápisu,“ okomentoval návrh sám autor díla, designér Jakub Vaněk.

 

Internetem propírané dílo se stalo i terčem různých vtipálků. Utahují si z hlavního motivu tří čárek, které v někom evokují hroutící se kostky domina, v jiném logo Tří sester, někdo v nich vidí tři narýsované lajny kokainu, rozsypané pastelky či čáry na lístku v hospodě. Loga se chytly i některé firmy, které na něj také vtipně reagovaly.

 

Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě
Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě

 

 

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený TMBK (@tmbkofficial),

 

 

 

 

Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě
Internet reaguje na nové logo Prahy 3. Prý prý připomíná čáry kokainu, logo Tří sester nebo lístek v hospodě

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Tagy: logo, praha 3
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.