22. května 2020 11:21
Adam Smeták

Internetem se šíří, že NASA našla důkazy o paralelním vesmíru. Pravda je daleko složitější

Zdroj: NASA, ESA a STScI
ZAJÍMAVOSTI NASA

Jedná se pouze o teorii, kterou žádný výzkum nepotvrdil.

Bulvární deník NY Post v úterý uveřejnil článek s nadpisem: „Vědci z NASA nalezli důkazy o paralelním vesmíru, kde čas běží pozpátku“. Připojil se k němu další bulvární deník Express (jako jediný v titulku neoznamuje objev jako fakt) a Daily Star. Pokud ti to připadá všechno trochu přitažené za vlasy, jsi na správné stopě.

Jak uvádí Jamie Carter, člen vědecké redakce magazínu Forbes, jde o velmi zkreslenou a nafouknutou představu o tom, co výzkum NASA skutečně odhalil. Vědci totiž sice možná opravdu objevili náznaky o existenci elementárních částic, které mohou vzdorovat současnému chápání fyziky, ale zároveň může jít prostě jen o záležitost neobvyklé interakce částic s ledem.

NASA monitoruje asteroid, který by mohl ohrozit lidstvo. 4kilometrový objekt nás ale zřejmě obletí NASA monitoruje asteroid, který by mohl ohrozit lidstvo. 4kilometrový objekt nás ale zřejmě obletí 3. března 2020 22:24