Pěkné gesto, které pomůže hygienickým stanicím.
Raiffeisenbank a Česká spořitelna se v době zhoršené epidemiologické situace v Česku rozhodly udělat hezké gesto. Obě společnosti totiž zapojily svá call centra do systému trasování kontaktů nakažených novým typem koronaviru. Jejich pracovníci tak nyní pomohou hygienickým stanicím a ministerstvu zdravotnictví.
„Aktivně jsme se zapojili do boje s pandemií. Část kapacit našeho call centra pomáhá hygienickým stanicím s navoláváním kontaktů,“ píše Raiffeisenbank v novém příspěvku na sociální síti Twitter.
Operátory České spořitelny nyní čeká proškolení a od příštího týdne začnou pracovat. „V tuto chvíli tvoří tým 5 seniorních operátorů, kteří v nejbližších dnech začnou pomáhat hygienikům v trasování nakažených. Tito operátoři budou plně vyčleněni pro podporu hygieniků a budou uvolněni ze svých běžných pracovních činností pro Spořitelnu,“ uvedl Michal Němec, vedoucí Krizového koronavirového týmu České spořitelny.
Aktivně jsme se zapojili do boje s pandemií. Část kapacit našeho call centra pomáhá hygienickým stanicím s navoláváním kontaktů a trasováním #covid. Děkujeme klientům, že využívají online nástroje, kde vyřídí až 95 % všech aktivit. Díky Vám můžeme pomáhat, kde je třeba. pic.twitter.com/wjDbURitRF
— Raiffeisenbank ČR (@RaiffeisenCZ) September 24, 2020