Mnohým leží v žaludku, jiní ji v tichosti přecházejí. Shopaholicadel se stala hvězdou TikToku a vděčí za to svým odpůrcům, ale také algoritmům oblíbené sociální sítě.
TikTok umí být naučný, zábavný, inspirativní, ale také toxický. Stejně jako na dalších sociálních sítích, také na TikToku najdeš mnoho nenávistných a urážlivých komentářů a influencerů, kterým platforma dává útočiště. Jednou z nich je i Shopaholicadel, kterou jen na TikToku sleduje více než 187 tisíc lidí. Ne všichni ale na její videa koukají s čistým úmyslem.
Na vrchol ji dostali její odpůrci
Adéla si vždy přála být slavnou influencerkou. Svou cestu za úspěchem započala už v roce 2013, když se přihlásila do pěvecké soutěže SuperStar. Jako studentka cukrařiny, které „leze sladké krkem“, tehdy skončila v Hvězdné pěchotě a národ se nad jejím výkonem pár měsíců bavil. Po čase se na ni ale zapomnělo a Adéla musela zkusit štěstí jinde.
Založila si YouTube kanál, na který začala nahrávat videa ze svého běžného života, sledujícím ukazovala, jaké nové věci si koupila, a její čísla rostla. Zatím ale nedosahovala takových milníků, které by si přála pokořit a které by ji dostaly mezi youtuberskou „smetánku“.