Pověstné světelné kly se přesunuly z hlavních světel do nového, agresivněji tvarovaného nárazníku, kde nahrazují předchozí jeden vertikální pás.
Peugeot už několik týdnů naznačoval, že chystá odhalení obnovené podoby jednoho ze svých nejprodávanějších modelů. Vizuálně 2008 navazuje na nedávno modernizovaný model 508, což dokládá především příď.
Pověstné světelné kly se přesunuly z hlavních světlometů do nového, agresivněji tvarovaného nárazníku, kde nahrazují předchozí jeden vertikální pás. U výbavy GT jsou standardně i tři LED modely v upravených světlech, jejichž grafika navazuje na zmíněné světelné kly. Nová je také maska, která díky efektní výplni více splývá s plochami nárazníku. Změnou prošla i zadní LED světla a jejich grafika, nový je také nárazník, odstíny karoserie či designy 16" až 18" disků kol.
V interiéru jsou nové barevné kombinace a povrchové materiály. Změnami prošly i digitální budíky, které mohou disponovat 3D efektem, zatímco středový displej multimediálního prostředí má po faceliftu již ve standardu 10 palců. Samotný infotainment má nabídnout vylepšené možnosti zobrazení a platí to i pro kameru, která již disponuje HD rozlišením.
Pod kapotou je 1,2litrový benzínový tříválec PureTech, který bude k dispozici ve slabší (74 kW/100 koní) a silnější (96 kW/130 koní) verzi. V prvním případě se 6stupňovým manuálem, který může v silnějším provedení nahradit 8stupňový automat, jenž již disponuje jen malým voličem na středovém tunelu. V nabídce je také 1,5litrový naftový čtyřválec BlueHDi, který v kombinaci s 8stupňovým automatem nabízí výkon 96 kW/130 koní.
Peugeot však ohlašuje i příchod nové mild-hybridní verze, jejímž základem bude nová generace benzinového tříválce o výkonu 100 kW/136 koní a elektromotor integrovaný v nové šestistupňové automatické převodovce. Změnami prošla i elektrická verze e-2008 – její elektromotor má již 115 kW/156 koní (+20 k), zatímco kapacita akumulátoru se zvýšila z 50 na 54 kWh. WLTP dojezd se tak navýšil ze 355 na 406 kilometrů.