Víš, na co lidi slyší, a umíš to se sociálními sítěmi? Možná je to práce právě pro tebe.
Netflix hledá někoho, kdo má rozsáhlé znalosti a zkušenosti se sociálními sítěmi. Bude ústřední postavou marketingového týmu a bude zodpovědný za strategii a nápady. Zaměří se zejména na Česko, Rumunsko a Maďarsko a bude mít na starost vytváření obsahu na sociální sítě Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, na podcasty a další platformy.
Jaké jsou podmínky?
Netflix uchazečům v inzerátu vzkazuje, že kdo chce být úspěšný Social Marketing Manager, musí být srdcem vypravěč příběhů a mít vynikající úsudek, aby dokázal vyvážit zájmy publika s potřebami podniku. Třeba je také hluboké nadšení a porozumění televizi, filmu a zábavě v širokém slova smyslu, hluboké znalosti o zábavě a sociálních médiích ve střední a východní Evropě a také o globálních trendech.
A co bys měl*a na pozici na starost? Mimo jiné správu sociálních platforem prostřednictvím komunikace s externími partnery (například produkčními společnostmi), realizaci strategie sociálního marketingu pro trhy střední a východní Evropy (zejména Rumunsko, Maďarsko, Česko), vymýšlení a plánování kampaní a exkluzivního obsahu nebo vyvíjení nových formátů.
Práce to ale není pro každého. Netflix požaduje minimálně pět let zkušeností v sociálním a digitálním marketingovém týmu v agentuře, start-upu a značkách spotřebního zboží, nejlépe v zábavním, sportovním a herním průmyslu. Třeba jsou také zkušenosti se správou sociálních kanálů a budováním komunit a zkušenosti s prací na největších sociálních platformách, jako jsou TikTok, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram nebo Snapchat.
Nezbytnou výbavou je také orientace v popkultuře a dobrá intuice pro to, co se na trzích sdílí a o čem se mluví. Kromě dalších nezbytností je třeba skvělá komunikace v angličtině a alespoň v jednom dalším jazyce střední a východní Evropy (nejlépe v češtině, rumunštině).
Vědět bys taky měl*a to, že jde o pozici, kterou je třeba vykonávat z Varšavy v Polsku. Ani to pro tebe není překážkou? Tak směle do toho.