Český internet v posledních dnech ovládlo video vánočních vykrajovátek, která svým tvarem nápadně připomínají Sugar Denny. Kdo za nimi stojí?
Na záběrech jsou vidět vyskládaná balení vykrajovátek v jednom z regálů. Na obalu je velkým písmem napsáno „Sugar Denny“, známou influencerku nápadně připomíná i tvar vykrojeného perníčku, který balení zdobí. Podle zjištění redakce Antiyoutuber.cz stojí za výrobkem Patrik Machala, bývalý obchodní partner Sugar Denny, s nímž už v minulosti influencerka zkoušela rozjet prodej vaporizérů.
Ve videu se tvrdí, že produkt je k zakoupení v řetězci Kaufland. To však vyvrací mnohé komentáře pod videem, které autenticitu výrobku zpochybňují. Lidé poukazovali zejména na to, že na obalu není žádný čárový kód. S největší pravděpodobností tak jde jen o chytrý marketing firmy uvedené na obalu. Řetězec se pak k celé záležitosti dodnes nevyjádřil, při snaze kontaktovat telefonicky tiskovou mluvčí jsme se dovolali na recepci, kde nám další info odmítli poskytnout.
E-shop stránky „Ikonické“ nicméně skutečně prodává vykrajovátka s názvem SUGAR, jež nechvalně známou influencerku připomínají. K dostání je jak jedno s podobou samotné youtuberky, tak i dvě další s nápisy „Pi*o vole“ a „Kun*o tupá“, které pro změnu odkazují na její oblíbené hlášky.
V otázkách na webu pak lze najít i přímou odpověď na domnělé spojení vykrajovátka s influencerkou. Stránka tvrdí, že design vznikl zcela samovolně a bez jakéhokoliv vlivu. To však nelze úplně ověřit. Ať už je to jakkoli, virální potenciál Sugar Denny se opět potvrdil a influencerka i autor vykrajovátek si tak můžou (právem) spokojeně mnout ruce.