Úterý 17. 7. 2018 svátek má Martina

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

Německý FlixBus jde do bitvy s českým RegioJetem. Příští týden spouští expanzi a chce být nejsilnějším autobusovým dopravcem na našem trhu

FlixBus versus RegioJet. Německý dopravce spouští expanzi na české vnitrostátní linky a propojí tak 17 tuzemských měst.

11. srpen 2017, 17:16
11. srpen 2017, 17:16

FlixBus versus RegioJet. Německý dopravce spouští expanzi na české vnitrostátní linky a propojí tak 17 tuzemských měst.

Až do této chvíle si česká společnost RegioJet, která kromě železniční dopravy provozuje i dopravu autobusovou, užívala na domácím trhu poměrně pohodlné pozice, alespoň tedy v oblasti domácích autobusových dopravců. Dosud zde totiž chyběl vážnější soupeř a byl to právě RegioJet, kdo zaujímal nejsilnější postavení. To se však zanedlouho může změnit.

 

Německý dopravce FlixBus má totiž v plánu příští týden, konkrétně od čtvrtka 17. srpna, spustit expanzi na české vnitrostátní linky a svými zelenými autobusy tak propojí celkem sedmnáct českých měst. Součástí expanze je i založení dceřiné firmy, a jak uvedl šéf české odnože FlixBusu Pavel Prouza, společnost má ambici stát se „nejsilnějším autobusovým dopravcem na českém trhu“. Informoval o tom server E15.

 

Německý FlixBus jde do bitvy s českým RegioJetem. Příští týden spouští expanzi a chce být nejsilnějším autobusovým dopravcem na našem trhu

 

Nejvíce frekventovanou bude linka Praha – Brno. Po té mají autobusy jezdit 28krát denně, přičemž výhradně vnitrostátních z toho bude 19 spojů. Zbytek potom představují mezinárodní linky. Na palubě zelených autobusů budou moci cestující z Prahy vyrazit také do Plzně, Liberce, Ostravy, Karlových varů, Českých Budějovic či Českého Krumlova. Svoji síť společnost dále rozšíří o města jako Jihlava, Benešov, Tábor či Písek a v úvahách jsou ještě další linky. Do expanze na českém trhu FlixBus investoval zhruba tři miliony eur a počítá s návratností čtyři až pět let

A co na to říká RegioJet? 

Společnosti RegioJet Radima Jančury tak naroste vážný konkurent, nicméně obavy z možné ztráty cestujících firma nepřiznává. „Konkurence se určitě nebojíme, je normální součástí trhu. Určitě nebudeme ale nečinně přihlížet. Uděláme vše pro to, abychom i nadále byli pro zákazníky v České republice jedničkou s největším rozsahem služeb a spojení za nejvýhodnější ceny,“ uvedl  Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí společnosti.

 

Společnost FlixBus, která vznikla v roce 2013 v Mnichově po liberalizaci německého trhu dálkové dopravy, provozuje napříč evropskými městy ve více než 20 zemích zhruba 200 000 spojů denně. Jen v roce 2015 převezla asi 20 milionů cestujících. Jak ovšem server E15 dále uvádí, FlixBus po celé Evropě sází na vcelku neobvyklý obchodní model. Autobusy pro firmu totiž provozují jiní dopravci a samotná firma žádné přímo nevlastní. Co na expanzi říkáte? Dejte nám vědět níž v komentářích.

Zdroj: e15.czFoto: flickr.com Tagy: regiojet, flixbus
Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.