Zajímavá propagační kampaň sklidila na sociálních sítích slušnou odezvu. Horor It je za dveřmi. A s ním i děsivý klaun.
Když uvidíte červený nafukovací balónek, znamená to, že šílený vraždící klaun Pennywise se zřejmě skrývá někde poblíž. Tak tomu je tedy alespoň v hororové knize It (To) z pera amerického spisovatele Stephena Kinga, jehož dílo se dočkalo nového filmového zpracování, které se do kin u nás i ve světě dostane již za pár dní. A v rámci propagace snímku se očekávaná adaptace dočkala v australském Sydney zajímavé a zároveň trochu děsivé reklamní kampaně.
V ulicích města se totiž začaly objevovat opuštěné červené balónky přivázané ke kanálům, které navíc společně s datem místní premiéry filmu doprovázel nápis „Je to blíž, než si myslíš“. Není třeba asi dodávat, že zdejší obyvatelé si balónků rychle všimli a následně začali své fotografie a videa kuriózní upoutávky sdílet na sociálních sítích. Někteří se přitom přiznali, že pohled na balónek, tedy symbol klauna Pennywise, v nich nevyvolal zrovna nepříjemnější pocity. A my se jim příliš nedivíme.
Fantastic marketing idea for #ITMovie, and creepy AF lol pic.twitter.com/3VguPc2gEf
— Diana DJ (@DianaDJ7) 3. září 2017
#IT is coming soon #kingscross #sydney pic.twitter.com/6qLUHRky6j
— Adam Dallas (@AdamPDallas) 3. září 2017
some guerrilla marketing for the #itmovie #surryhills #sydney. pic.twitter.com/yme8NpeXtl
— Ryan McNally (@RyanMcNally01) 3. září 2017