Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
1. února 2019 v 12:02
Čas čtení 0:00
Adam Smeták

Český McDonald's chce přimět děti k četbě. Krom toho začíná testovat papírová brčka

GASTRO
Uložit Uložené

U hranolků, burgeru a sladkého nápoje se zrodí nová generace čtenářů.

Fast foodová síť McDonald's v Česku naskakuje na trend omezování plastových výrobků. Loni ukončila prodej plastových kelímků, v nich prodávala džusy a mléčné koktejly. Ušetřila tím 70 tun plastového odpadu. Od tohoto týdne navíc začíná ve 20 restauracích na našem území s testováním papírových brček namísto plastových.

Do roku 2025 má společnost v plánu posílat všechny obaly na další zpracování. K jejich výrobě bude užívat pouze recyklované nebo plně certifikované materiály. 

K roku 2030 plánuje snížit emise skleníkových plynů o 36 procent. Tedy na úroveň z roku 2015.

Změny čekají i oblíbené dětské menu Happy Meal. Malí návštěvníci k němu dostávají malý dárek a od nynějška si budou moci vybrat mezi hračkou a knížkou. McDonald's bude vydávat příběh na pokračování a každých osm týdnů vyjdou vždy dva nové díly. Řetězec tím hodlá přitáhnout děti k četbě.

McDonald's chce přimět děti k četbě. V Česku navíc testuje papírová brčka
McDonald's chce přimět děti k četbě. V Česku navíc testuje papírová brčka Zdroj: Flickr.com / DocChewbacca
Domů
Sdílet
Diskuse