U hranolků, burgeru a sladkého nápoje se zrodí nová generace čtenářů.
Fast foodová síť McDonald's v Česku naskakuje na trend omezování plastových výrobků. Loni ukončila prodej plastových kelímků, v nich prodávala džusy a mléčné koktejly. Ušetřila tím 70 tun plastového odpadu. Od tohoto týdne navíc začíná ve 20 restauracích na našem území s testováním papírových brček namísto plastových.
Do roku 2025 má společnost v plánu posílat všechny obaly na další zpracování. K jejich výrobě bude užívat pouze recyklované nebo plně certifikované materiály.
K roku 2030 plánuje snížit emise skleníkových plynů o 36 procent. Tedy na úroveň z roku 2015.
Změny čekají i oblíbené dětské menu Happy Meal. Malí návštěvníci k němu dostávají malý dárek a od nynějška si budou moci vybrat mezi hračkou a knížkou. McDonald's bude vydávat příběh na pokračování a každých osm týdnů vyjdou vždy dva nové díly. Řetězec tím hodlá přitáhnout děti k četbě.