Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
21. března 2023 v 8:22
Čas čtení 0:48
Daniel Mikolášik

Jeremy Scott po 10 letech končí jako kreativní ředitel značky Moschino

Jeremy Scott po 10 letech končí jako kreativní ředitel značky Moschino
Zdroj: TASR/AP
MÓDA
Uložit Uložené

Značku během poslední dekády poznamenal svými bláznivými a extravagantními kolekcemi, které byly často až na hranici kýče.

Americký módní návrhář Jeremy Scott po 10 letech končí na pozici kreativního ředitele italské high fashion značky Moschino. Na tento post byl jmenován v říjnu 2013. Své působení v Moschino popsal jako „nádhernou oslavu kreativity a představivosti“.

„Jsem nesmírně hrdý na dědictví, které po sobě zanechávám,“ dodal designér. Jak píše módní magazín WWD, Scott perfektně vyplnil díru po své předchůdkyni Rosselle Jardini, která byla na pozici kreativní ředitelky od roku 1994, a skvěle pochopil humor a ironického ducha zakladatele značky.

Přinesl i novou a modernější identitu a přivedl značku do povědomí mnoha mezinárodních umělců. Svou poslední kolekci na podzim 2023 představil minulý měsíc v Miláně a dodal jí ducha stylu Ladies Who Lunch z 80. let minulého století.

jeremy scott
Zdroj: TASR/AP

„Mám to štěstí, že jsem měl příležitost pracovat s takovou tvůrčí jednotkou, jakou je Jeremy Scott,“ řekl Massimo Ferretti, výkonný ředitel mateřské společnosti Moschino Aeffe. „Rád bych mu poděkoval za jeho desetiletou oddanost dědictví Franca Moschina a za uvedení odlišné a radostné vize, která bude navždy součástí historie Moschina,“ dodal.

Jeremy Scott se proslavil svými extravagantními kousky už od dob, kdy navrhoval věci pod hlavičkou Adidas Originals. Právě jeho bláznivé a extravagantní kolekce, které byly často až na hranici kýče, perfektně zapadaly i do konceptu značky Moschino.

Domů
Sdílet
Diskuse