Snoop Dogg všechny šokoval, když v minulém týdnu oznámil, že přestává hulit. Ve skutečnosti to bylo jen součástí nové reklamy.
„Hodně jsem o tom přemýšlel a řešil to s rodinou, nakonec jsem se rozhodl, že končím s kouřem. Respektujte prosím moje soukromí,“ napsal v dojemném postu na instagram. Jak se však ukázalo, Snoop Dogg si ze všech (včetně Refresheru) pořádně vystřelil. S hulením nekončí a virální příspěvek byl součástí kampaně na bezdýmné ohniště. Haha.
Snoop Dogg začátkem týdne prozradil, že hulit nepřestává. Srdcervoucí příspěvek, který vyvěsil na svém instagramu a který zcela jistě rozbrečel nejednoho stonera, prý ve skutečnosti vznikl v rámci reklamní kampaně na bezdýmné ohniště značky Solo Stove.
Ačkoli některé rapperův původní příspěvek pořádně vyděsil, ti nejvěrnější fanoušci a fanynky zůstávali v klidu. Ihned si všimli, že Snoop zvolil podivnou formulaci, když řekl, že se „vzdává kouře“, nikoli „kouření“. Přece jenom celý rapperův život se točí kolem trávy. Její motivy najdeš na obalech jeho alb, na merchi, ve videoklipech... prostě všude. Na YouTube má pak Snoop dokonce i talkshow s názvem Double G News, kde s ostatními celebritami kouří trávu a u toho si s nimi povídá.
Nicméně původní příspěvek se stal virálním, a mnohé proto zajímalo, kolik za něj rapper dostal zaplaceno. Jeden z diskutujících pak tuto reklamu přirovnal k papežovi. „Je to jako by se papež kvůli reklamě vzdal kázání,“ napsal. Jiný zase uvedl, že Snoop reklamním příspěvkem „donutil světové huliče zpochybnit jejich životní rozhodnutí“.