Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
30. května 2025 v 15:24
Čas čtení 4:58
Anastázie Ungerová

Pojď vytvářet nativní reklamu pro sociální sítě! Refresher hledá Idea Makera & Content Creatora

Pojď vytvářet nativní reklamu pro sociální sítě! Refresher hledá Idea Makera & Content Creatora
Zdroj: Patrik Feňuš
REFRESHER JOB CZ
Uložit Uložené

Máš fresh nápady a jsi v obraze? Pojď s námi vytvářet obsah, který bude trendovat na sociálních sítích.

Kdo jsme?

Jsme Refresher, hlas moderní generace. Vybudovali jsme značku, web, firmu, která produkuje obsah, nabízí služby a akce (zatím) napříč Českem, Slovenskem a Maďarskem a oslovuje více než 2 miliony lidí měsíčně. Spolupracujeme s největšími českými a světovými značkami a řešíme kampaně napříč třemi zeměmi.

Máme unikátní firemní kulturu a baví nás, co děláme. Nestačí nám status quo, aktivně hledáme, jak být lepší. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, reportáže a natáčíme různá videa. Jsme inteligentně drzí, ale co děláme, děláme kvalitně a s respektem.

Koho hledáme a proč?

Jsi člověk, co má v hlavě nápady na obsah dřív, než je začnou lidi sdílet? Baví tě svět sociálních sítí, natáčení, střih, ale i přímá komunikace s klienty? Chceš vymýšlet a tvořit klientský obsah, který je stejně dobrý (nebo i lepší) než ten redakční? Tak to hledáme právě tebe.

Jako Idea Maker & Content Creator budeš klíčovým článkem našeho agency týmu. Tvým revírem budou kampaně primárně na IG, TikToku, ale i na YouTube, Facebooku a LinkedInu. Budeš vymýšlet a připravovat kreativní nápady, točit videa, psát posty, komunikovat s klienty a hledat nové cesty, jak dělat nativní obsah lépe než kdokoliv jiný na trhu.


Je pro nás důležité, aby tvá životní vize a mise byla v souladu s našimi firemními hodnotami, které najdeš tady.👇

REFRESHER HODNOTY

Co budeš dělat?

  • Vymýšlet a realizovat kreativní kampaně pro klienty Refresheru.
  • Budeš používat nástroje jako Figma, CapCut, Adobe CC, Kapwing, AI nástroje a budeš aktivně přicházet s návrhy na vylepšení a zefektivnění práce.
  • Tvořit videa (nápad, scénář, domluva s hosty, natáčení, střih) i statické výstupy.
  • Přinášet trendy a obsah z ulic, akcí, festivalů nebo z kanceláře.
  • Moderovat ankety, být tváří obsahu nebo stát za kamerou.
  • Podílet se na obsahu z eventů, spolupracovat s ambasadory*ambasadorkami značek.
  • Pracovat rychle a efektivně, protože kampaní bude hodně. U větších projektů ale dostaneš prostor pro větší kreativní svobodu.
  • Komunikovat s klienty – prezentovat nápady, řešit feedback, zvládat krizové situace i dohled nad kvalitou výstupů.
  • Analyzovat úspěšnost kampaní, zlepšovat výkon a engagement.
  • Reprezentovat Refresher na eventech, tvořit v reálném čase a schvalovat si s klientem výstupy přímo na místě.
  • Přicházet s novými formáty a koncepty (nečekáme, až se něco stane – uděláme to jako první). 

Jaké jsou důležité charakteristiky na této pozici?

  • Kreativita: nejde jen o nápady, ale hlavně o to, zvládnout je v reálu. Klient i naši sledující musí pocítit, že naše práce má šťávu a smysl.
  • Komunikativnost: umíš říct, co si myslíš, dát respektující a konstruktivní feedback kolegům*kolegyním, a naopak ho i přijmout.
  • Přehled: sleduješ, co se děje ve světě i u nás. Víš, co dneska trenduje na TikToku, co lidi řeší, a jak to použít, aby to zapadalo nativně do obsahu Refresheru a splňovalo brief klienta*klientky.
  • Nestydíš se: natáčet videa, ptát se lidí na ulici nebo dělat rozhovory s celebritami.
  • Upřímnost: když se něco nepodaří, řekneš to. Nehledáš výmluvy, ale navrhneš řešení nebo si řekneš o feedback či pomoc. Chybovat je přirozený, důležitý je, jak na to zareaguješ a co s tím uděláš dál.
  • Flexibilita: většinu času jsi v officu s námi, ale občas si odběhneš natočit a odmoderovat anketu nebo prezentovat klientovi. Večer můžeš být na eventu, o víkendu zase na festivalu. Každej den a týden je trochu jinej.
  • Proaktivita: bereš věci do vlastních rukou. Sleduješ trendy a přicházíš s nápadama, jak je využít.
  • Samostatnost: na začátku tě vše naučíme, ale pak čekáme, že přebereš iniciativu a nebudeš čekat, až ti někdo řekne, co dělat.
  • Time management: umíš si rozumně rozvrhnout priority a nezapomínáš ani na to, aby sis našel*našla čas i pro sebe mimo práci. Na meeting chodíš včas a připraven*a, termíny se snažíš dodržet a když něco zadrhne, tak dáš vědět včas.
  • Gramatika: budeš pracovat s textem, takže chyby typu “pisem” místo “píšeme” u klienta neprojdou.
  • Vytrvalost a odolnost: někdy to bude hektický a práce se bude kupit. Důležitý je, aby jsi zůstal*a v klidu a komunikoval*a se svým týmem a nadřízeným tak, abychom vždy měli jasné priority a věděli, co je důležité, a co počká.
  • Všechny tyto vlastnosti budeš potřebovat: tyhle vlastnosti jsou základ, bez nich to nebude fungovat. Na druhou stranu, když je máš, dostaneš u nás prostor růst a ukázat, co v tobě je! 

Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici, nebo zkušenost se správou sociálních sítí firem či influencerů*influencerek.
  • Umíš pracovat s textem a víš, jak napsat punchline i engaging caption.
  • Máš přesah do kreativy, rozumíš briefům, umíš se trefit do cílovky.
  • Zvládáš základní analýzu úspěšnosti obsahu na sítích, umíš číst metriky a vyhodnocovat, co funguje. Klientovi umíš vysvětlit, proč kampaň byla, nebo nebyla úspěšná a navrhnout řešení pro další spolupráci.
  • Víš, co právě frčí na TikToku a Instagramu – a sleduješ to denně.
  • Umíš improvizovat, zůstat v klidu, reagovat na situace a být flexibilní.
  • Máš zkušenost s nástroji, jako je Figma, Later, ClickUp, Slack, Google Workspace, CapCut, Kapwing a Adobe CC.
  • Umíš natáčet, stříhat, psát i moderovat video.

Co ti nabízíme?

Kreativní svobodu a důvěru při realizaci klientských kampaní. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Dále:

  • Práci na kreativních zadáních lokálních i globálních značek.
  • Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
  • Kolegy*kolegyně, které baví práce a rozvoj sebe, své pozice, ale i firmy.
  • Flexibilitu a prostor pro růst a rozvoj.
  • Pet friendly office na Praze 7.
  • Prostor na vyjádření názoru a vliv na směřování projektů i samotné firmy.
  • Různé benefity jako předplatné REFRESHER+, lístky a vstupenky na kulturní akce, členství v posilovně u našich partnerů, slevy na oblečení ve Footshopu, podporu vzdělávání a mnoho dalšího!

Místo práce

Praha

Plat

Tvá měsíční odměna se bude pohybovat od 45.000 korun českých. Finální výše odměny bude reflektovat tvoje očekávání, zkušenosti a schopnosti. 

Od kdy tě potřebujeme?

Co nejdříve! Festivalová sezóna se blíží, takže pokud chceš být na KVIFF, Colors of Ostrava, B4L a mnoha dalších festivalech, tak se ozvi ještě dnes!

 

Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?

1. ZADÁNÍ

  • Vytvoř reel/TikTok na svůj oblíbený nápoj
  • Produkt: Libovolný nápoj dle tvého výběru (matcha, káva, soft drink, pivo…)
  • Přilož nám sociální sítě a web klienta, kterého sis vybral*a.
  • Vymysli libovolnou kreativu na dané téma a produkt klienta. Natoč a sestříhej reelko/TikTok tak, aby zaujalo co nejvíce cílovku gen Z a uspokojilo potřeby klienta*klientky. Ty musíš být hlavním aktérem*aktérkou výstupu. Nezapomeň na popisek výstupu a Instagram/TikTok obálku. Mysli na to, aby výstup splňoval hodnoty Refresheru a spadal do nativní reklamy.

2. BIO: Řekni nám o svých relevantních pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo natoč krátké video. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.

3. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací – životopis ve strukturované podobě.

4. PORTFOLIO: Pokud máš, tak přilož i portfolio. Pokud jsi nějaké sociální sítě spravoval*a, tak rozhodně pošli také!

5. SOCKY: Pošli nám účet na svůj Instagram / webovky / YouTube kanál / LinkedIn nebo cokoliv, co tě charakterizuje jako osobu.

6. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš pracovat právě v Refresheru.

7. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?

8. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.

 

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #IDEAMAKER. Video zavěs na YouTube a pošli nám odkaz. Tykej, komunikuj maximálně upřímně a otevřeně.

Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.

Zpět
Sdílet
Diskuse