Instagramová modelka Gabrielle Epstein díky příspěvkům propagujícím produkty nebo modní značky vydělává slušný balík. Za jednu fotku dostane víc než za čtyři dny práce.
Sociální síť Instagram se již pro spoustu jejích uživatelů stala zlatým dolem a sdílení obrázků, které například propagují určitou módní značku, jim tak docela spolehlivě dokázalo nahradit běžnou práci. Podobné štěstí měla i 21letá modelka Gabrielle Epstein, jejíž instagramový účet čítá již ohromných 650 000 sledujících. Mladá kráska se před nedáven v rozhovoru pro server Gold Coast Bulletin nechala slyšet, že díky jedinému příspěvku na sociální síti vydělá více peněz než čtyřdenní běžnou prací modelky. Kromě oblečení a různých módních doplňků Gabrielle prostřednictvím svých každodenních postů propaguje například také produkty zdravé výživy nebo prostředky na bělení zubů. A vynáší to slušně.
„Na Instagramu si rozhodně vydělám víc,“ pochlubila se Gabby, která se na radaru inzerentů začala objevovat (podobně jako další uživatelé) brzy po pokoření hranice 100 000 sledujících. Dále se Gabby rozpovídala o svém dřívějším cestováním za prací do jiných měst, kdy jí z výdělku po odečtení dvaceti procent, které si bere agentura, daní a dalších poplatků toho v kapse příliš mnoho nezůstalo. Dnes si loňská finalistka soutěže Miss Universe Australia při vystavování fotek stanovuje vlastní smluvní podmínky, mezi něž například patří možnost daný příspěvek po čtyřech týdnech ze svého účtu smazat. Pokud jde o přibližná čísla finančních příjmů, tak za jednu fotku propagující produkt jsou zadavatelé reklamy ochotni zaplatit řádově stovky dolarů, při reklamní kampani obsahující více fotek rozložených do několika týdnů pak až tisíce dolarů.