Loterie, která bude spuštěna už 1. listopadu, pomalu rozbíhá reklamní kampaň.
O účtenkové loterii jste pravděpodobně již slyšeli. Unikátní kombinace čísel a písmen na běžných účtenkách ze systému EET nabídne běžným zákazníkům možnost vyhrát v celostátní soutěži hned několik cen. Každý měsíc se bude losovat celkem 21 025 výher v hodnotě 5,4 miliónu korun. První výhra bude ve výši jednoho miliónu korun, ve druhém pořadí bude auto za 400 tisíc, třetí výhra má činit 300 tisíc, čtvrtá výhra 200 tisíc a pátá výhra 100 tisíc korun.
Loterie má být spuštěna již 1. listopadu a od poloviny září se můžeme těšit na reklamní kampaň. Dostala familiérně znějící název Účtenkovka a k dnešnímu dni bylo zveřejněno i její logo. Za jeho podobu stojí designérka Hana Kolbe. Vybráno bylo ze sedmi návrhů a zvolili jej zaměstnanci ministerstva financí a dodavatel účtenkové loterie, kterým je společnost Wincor Nixdorf. Velmi jednoduše vypadající logo brzy vzbudilo rozruch na sociálních sítích, neboť za něj jeho tvůrkyně inkasovala téměř 100 tisíc korun (96 800 Kč s DPH). Co si o designu myslíte vy?