Sítěmi se začaly šířit stížnosti mířené na známou českou youtuberku Sugar Denny. Dali jsme jí prostor, aby se k záležitosti vyjádřila.
Měsíc duben byl dle slov známé české youtuberky Sugar Denny z hlediska obratu vůbec nejúspěšnější, jaký kdy se svým týmem zaznamenala. Fanoušci a fanynky si ve velkém objednávali zboží, ne každý se však svého zaplaceného balíčku dočkal. Sociálními sítěmi se proto začaly šířit stížnosti od několika nespokojených zákazníků, kteří Denny obvinili z toho, že si peníze nechává, aniž by odeslala zásilky.
Samotná Denny na to reaguje tím, že už by měly být všechny stížnosti vyřešené, případně se na nich momentálně pracuje.
Kvůli problémům s dodáním balíků vznikl instagramový profil @Salt_Denny, kde lidé zveřejnili screenshoty konverzací se samotnou youtuberkou, kterou nařkli, že na jejich zprávy neodpovídá. Některým z nich zaplacené zboží nepřišlo ani po několika týdnech. Podle jedné z uživatelek Denny navíc prezentovala během prodeje zboží větší slevu, než jaká ve skutečnosti byla.
Jak to tedy bylo? My jsme se na Sugar Denny obrátili s žádostí, zda by se k celé záležitosti mohla vyjádřit a uvést sama za sebe věci na pravou míru. Zde jsou její odpovědi.