Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Refresher Česko
Otevřít v aplikaci Refresher
Stáhnout
X
8. května 2020 13:45
Čas čtení 2:12
Ondřej Jarůšek

Česká youtuberka vysvětluje stížnosti fanoušků, kterým nepřišlo zaplacené zboží. „Učíme se a zlepšujeme se,“ říká

OSOBNOSTI YOUTUBE
Uložit Uložené

Sítěmi se začaly šířit stížnosti mířené na známou českou youtuberku Sugar Denny. Dali jsme jí prostor, aby se k záležitosti vyjádřila.

Měsíc duben byl dle slov známé české youtuberky Sugar Denny z hlediska obratu vůbec nejúspěšnější, jaký kdy se svým týmem zaznamenala. Fanoušci a fanynky si ve velkém objednávali zboží, ne každý se však svého zaplaceného balíčku dočkal. Sociálními sítěmi se proto začaly šířit stížnosti od několika nespokojených zákazníků, kteří Denny obvinili z toho, že si peníze nechává, aniž by odeslala zásilky.

Samotná Denny na to reaguje tím, že už by měly být všechny stížnosti vyřešené, případně se na nich momentálně pracuje.

Doporučeno
Muž, který vyřešil vlastní vraždu. Bývalý ruský agent Alexandr Litviněnko byl odpůrcem  Putina, který jej nejspíš nechal zabít Muž, který vyřešil vlastní vraždu. Bývalý ruský agent Alexandr Litviněnko byl odpůrcem Putina, který jej nejspíš nechal zabít 7. května 2020 11:30

Kvůli problémům s dodáním balíků vznikl instagramový profil @Salt_Denny, kde lidé zveřejnili screenshoty konverzací se samotnou youtuberkou, kterou nařkli, že na jejich zprávy neodpovídá. Některým z nich zaplacené zboží nepřišlo ani po několika týdnech. Podle jedné z uživatelek Denny navíc prezentovala během prodeje zboží větší slevu, než jaká ve skutečnosti byla.

Jak to tedy bylo? My jsme se na Sugar Denny obrátili s žádostí, zda by se k celé záležitosti mohla vyjádřit a uvést sama za sebe věci na pravou míru. Zde jsou její odpovědi.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Denny (@_sugardenny_),

Dlužíš peníze lidem, kteří si něco objednali, ale nic jim nepřišlo? A lákala jsi někdy na větší slevu, než jaká byla ve skutečnosti?

Denny: Mrzí mě, že bohužel dodání z různých důvodů v některých případech trvalo déle, než bych chtěla. Rozhodně jsem všem posílala a posílám buď balíček nebo peníze zpět. Je v mém zájmu mít spokojené zákazníky. Je pravda, že zájem byl o dost větší, než jsem čekala, za což jsem velmi ráda, ale nebyla jsem na něj připravena a udělala jsem pár administrativních chyb, které jsme buď už zlepšili nebo zlepšujeme.

Jsem ráda, že i přes těch pár chyb dostávám stovky pozitivních a podporujících zpráv. Děkuji vám, dělají mi radost a pomáhají posunout se vpřed. Co se týká cen produktů, tak já je nemohu ovlivnit. Ceny jsou dané mým obchodním partnerem a jsou pro všechny stejné.

Máš někoho, kdo se stará o reklamace, nebo to řešíš sama?

Denny: Objednávky i reklamace řeším s týmem lidí.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Salt_Denny (@salt_denny),

Můžeš uvést, kolik stížností jsi zaznamenala? Byly již všechny vyřešeny?

Denny: Všem jsme odpověděli a rozesíláme balíčky, případně peníze. Na jakékoliv dotazy k objednávkám jsem už před pár týdny vytvořila speciální mail – [email protected] – často ho promuji a promovala jsem ještě dříve, než situace vyústila do současné podoby. Jsme si vědomi toho, že se někdy může stát nějaká chyba a snažíme se tomu předcházet jak nejlépe můžeme. Všechny dotazy máme zde zodpovězené.

Pokud by byl ještě náhodou někdo, kdo se neozval, tak se nám, prosím, ozvěte na zmíněný mail. Nejvíc problémů s balíčky vzniklo tím, že jsme nedávali České poště telefon na příjemce balíku. Pokud si ho příjemce nehlídal a pošťák nehodil do schránky výzvu, tak se balíček vrátil, aniž by příjemce věděl, že mu byl balíček doručován. Proto si někteří mysleli, že jsme nic neposlali. Toto jsme už samozřejmě zlepšili a také měníme dopravce. Plus máme v plánu pár dalších věcí.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Denny (@_sugardenny_),

Jaká je standardní doba dodání zboží?

Denny: Pokud máme zboží skladem, tak do 10 dní. Aktuálně pracujeme na tom, jak celý proces zlepšit a zrychlit.


Závěrem bych chtěla říct, že se ještě jednou omlouvám, pokud někoho naše administrativní chyby poškodily. Nikdy to nebylo naším cílem. Učíme se a zlepšujeme se.

Domů
Sdílet
Diskuse