Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 24. 10. 2020 svátek má Nina

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Osobnosti - Česko
2
Ondřej Jarůšek
8. květen 2020, 13:45
Čas čtení: 2:12
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Česká youtuberka vysvětluje stížnosti fanoušků, kterým nepřišlo zaplacené zboží. „Učíme se a zlepšujeme se,“ říká

Sítěmi se začaly šířit stížnosti mířené na známou českou youtuberku Sugar Denny. Dali jsme jí prostor, aby se k záležitosti vyjádřila.

Ondřej Jarůšek
8. květen 2020, 13:45
Čas čtení: 2:12

Měsíc duben byl dle slov známé české youtuberky Sugar Denny z hlediska obratu vůbec nejúspěšnější, jaký kdy se svým týmem zaznamenala. Fanoušci a fanynky si ve velkém objednávali zboží, ne každý se však svého zaplaceného balíčku dočkal. Sociálními sítěmi se proto začaly šířit stížnosti od několika nespokojených zákazníků, kteří Denny obvinili z toho, že si peníze nechává, aniž by odeslala zásilky.

 

Samotná Denny na to reaguje tím, že už by měly být všechny stížnosti vyřešené, případně se na nich momentálně pracuje.

 

 

Kvůli problémům s dodáním balíků vznikl instagramový profil @Salt_Denny, kde lidé zveřejnili screenshoty konverzací se samotnou youtuberkou, kterou nařkli, že na jejich zprávy neodpovídá. Některým z nich zaplacené zboží nepřišlo ani po několika týdnech. Podle jedné z uživatelek Denny navíc prezentovala během prodeje zboží větší slevu, než jaká ve skutečnosti byla.

 

Jak to tedy bylo? My jsme se na Sugar Denny obrátili s žádostí, zda by se k celé záležitosti mohla vyjádřit a uvést sama za sebe věci na pravou míru. Zde jsou její odpovědi.

 

NAČÍST ČLÁNEK BEZPLATNĚ
Předplať si REFRESHER+ a získej další výhody

Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1339 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.

VÍCE O PŘEDPLATNÉM
Kdykoli ho jednoduše zrušíš
První týden 0 Kč, potom 55.00 Kč měsíčně
S REFRESHER+ můžeš získat tyto benefity
VÍCE
 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Denny (@_sugardenny_),

 

Dlužíš peníze lidem, kteří si něco objednali, ale nic jim nepřišlo? A lákala jsi někdy na větší slevu, než jaká byla ve skutečnosti?

Denny: Mrzí mě, že bohužel dodání z různých důvodů v některých případech trvalo déle, než bych chtěla. Rozhodně jsem všem posílala a posílám buď balíček nebo peníze zpět. Je v mém zájmu mít spokojené zákazníky. Je pravda, že zájem byl o dost větší, než jsem čekala, za což jsem velmi ráda, ale nebyla jsem na něj připravena a udělala jsem pár administrativních chyb, které jsme buď už zlepšili nebo zlepšujeme.

 

Jsem ráda, že i přes těch pár chyb dostávám stovky pozitivních a podporujících zpráv. Děkuji vám, dělají mi radost a pomáhají posunout se vpřed. Co se týká cen produktů, tak já je nemohu ovlivnit. Ceny jsou dané mým obchodním partnerem a jsou pro všechny stejné.

 

Máš někoho, kdo se stará o reklamace, nebo to řešíš sama?

Denny: Objednávky i reklamace řeším s týmem lidí.

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Salt_Denny (@salt_denny),

 

Můžeš uvést, kolik stížností jsi zaznamenala? Byly již všechny vyřešeny?

Denny: Všem jsme odpověděli a rozesíláme balíčky, případně peníze. Na jakékoliv dotazy k objednávkám jsem už před pár týdny vytvořila speciální mail – objednavkydenny@gmail.com – často ho promuji a promovala jsem ještě dříve, než situace vyústila do současné podoby. Jsme si vědomi toho, že se někdy může stát nějaká chyba a snažíme se tomu předcházet jak nejlépe můžeme. Všechny dotazy máme zde zodpovězené.

 

Pokud by byl ještě náhodou někdo, kdo se neozval, tak se nám, prosím, ozvěte na zmíněný mail. Nejvíc problémů s balíčky vzniklo tím, že jsme nedávali České poště telefon na příjemce balíku. Pokud si ho příjemce nehlídal a pošťák nehodil do schránky výzvu, tak se balíček vrátil, aniž by příjemce věděl, že mu byl balíček doručován. Proto si někteří mysleli, že jsme nic neposlali. Toto jsme už samozřejmě zlepšili a také měníme dopravce. Plus máme v plánu pár dalších věcí.

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Denny (@_sugardenny_),

 

Jaká je standardní doba dodání zboží?

Denny: Pokud máme zboží skladem, tak do 10 dní. Aktuálně pracujeme na tom, jak celý proces zlepšit a zrychlit.


Závěrem bych chtěla říct, že se ještě jednou omlouvám, pokud někoho naše administrativní chyby poškodily. Nikdy to nebylo naším cílem. Učíme se a zlepšujeme se.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: instagram.com Tagy: youtube
Přidej se k těm, kteří nás podpořili. Předplať si R+ VÍCE
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.