Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej REFRESHER+ jen za 25 Kč
4. července 2023 14:15
Čas čtení 3:00
refresher team

Refresher má nového šéfredaktora a vedení obchodu. Hlas moderní generace povedou nové posily

Refresher má nového šéfredaktora a vedení obchodu. Hlas moderní generace povedou nové posily
Zdroj: Refresher/David Marcin
REFRESHER
Uložit Uložené

Refresher mladé Češky a Čechy inspiruje a představuje jim trendy zítřka. Nebojí se otevírat tabuizovaná témata a tvoří zpravodajský obsah, kterému tato generace rozumí. Zároveň je také průkopníkem nativní reklamy.

První personální změna obohatí redakci. Od 1. července pozici šéfredaktora zastává Marek Pros, který povede redakci a bude dohlížet na kvalitu obsahu. Marek má bohaté zkušenosti v oblasti řízení lifestylového obsahu, v minulosti pracoval jako vedoucí lifestylu a zástupce šéfredaktora v Aktuálně.cz.


„Z Refresheru bych chtěl udělat nejlepší lifestylový online magazín v Česku, který nabízí kromě zábavného, oddychového obsahu a aktuálního zpravodajství v jazyce, kterému rozumějí mladí lidé, i netradiční speciály a reportáže, datovou novinařinu a pravidelné názorové texty či komentáře. Refresher bude také dávat prostor náročnějším tématům, která se intenzivně dotýkají mladé generace problémům s bydlením, středními a vysokými školami, veřejným prostorem, prací, vztahy, zakládáním rodiny, ekologií či sebepřijetím. Také bych ho rád vrátil víc k jeho kořenům, kdy byl hlavně o rapu a módě,“ vysvětluje své plány nový šéfredaktor Refresheru Marek Pros.


Marek se věnuje také podpoře různých neziskových organizací a vytváření příležitostí pro rozvoj studentů studujících nejen žurnalistiku. Jeho zanícení zaujalo vedení i ve výběrovém řízení, jelikož koresponduje s hodnotami Refresheru.

Marek Pros.
Marek Pros. Zdroj: Refresher/Dávid Marcin


„S Markem jsme navázali spolupráci z několika důvodů, ale klíčové jsou pro nás zkušenosti se žurnalistikou jako řemeslem, zkušenosti s vedením lidí a lifestyle obsahem. Profesionálů jako Marek není v českém mediálním trhu mnoho, a proto si vážím, že výzvu stát se šéfredaktorem Refresheru přijal,“ objasňuje rozhodnutí společnosti Nikita Jankovičová, country manažerka Refresheru. Zároveň věří, že tyto změny povedou k tomu, aby byly Refresher a Refresher news „top of mind místo“, kde budou mladí lidé čerpat inspiraci a informovat se o aktuálním dění.


Marek přiznává, že Refresher sleduje od chvíle, kdy vznikl na Slovensku. „Přestože funguje už 12 let, stále si udržel start-upový feeling,“ vysvětluje. Za největší přednost považuje fakt, že portál tvoří mladí lidé pro mladé lidi. Současný obsah považuje za zábavný, moderní a netradiční. „Nic podobného na českém webu jen tak nenajdete. Refresher zároveň stále zkouší nové věci, dává prostor talentovaným lidem a nevidí svět černobíle,“ uzavírá Pros.

Výraznou změnou projde i obchodní oddělení. Tým obchodníků obohatí svými zkušenostmi Lucie Kavalírová, která obsadí pozici sales team leader. Lucie má v této oblasti dlouholeté zkušenosti, 14 let pracovala na obchodních pozicích v médiích. Kromě vedení týmu bude dohlížet také na plnění obchodních cílů firmy.


Její vize o vedení týmu je jasná. „Ráda bych vytvořila takovou pracovní atmosféru, aby obchodníky práce bavila, aby se mohli rozvíjet, aby dostali prostor pro svoje nápady, aby se mohli naučit nové věci a kariérně se posunout. Péče o tým je za mě klíčová,“ vysvětluje Lucie Kavalírová, nová sales team lídryně Refresheru.


„Ráda bych zvýšila celkové povědomí o Refresheru na mediálním trhu a také bych si přála, aby se Refresher stal číslem jedna při plánování všech kampaní pro mladé. Poslední roky chtějí klienti dělat věci jinak a odlišit se od konkurence, nicméně mediální domy v tomto zaspaly a neumí přicházet s novými nápady, s kreativními koncepty a recyklují pořád ty stejné věci dokola. Věřím, že se v Česku stále dá přijít s něčím novým, co tu ještě nikdo nedělal,“ objasňuje svůj pohled Lucie Kavalírová.

Lucie Kavalírová.
Lucie Kavalírová. Zdroj: Refresher/Dávid Marcin


Během loňského roku český tým intenzivně pracoval na interních procesech a nastavení mezi obchodním a produkčním oddělením. „Cítíme, že náš obchodní tým potřebuje lídryni, která se ve velmi specifickém mediálním a agenturním segmentu pohybuje přirozeně. Lucie má 14leté zkušenosti z obchodu i médií, a to je skvělá báze k tomu, abychom uměli poskytovat naše služby nejen agenturám, ale i klientům napřímo a přitom zvyšovat jejich kvalitu a zajistit kontinuální růst revenues a jejich diverzifikaci,“ komentuje Nikita Jankovičová.

Nikita za své působení v Refresheru absolvovala již několik stovek rozhovorů v rámci výběrových řízení. „Někdy, ne moc často, se vám stane, že člověk na druhé straně stolu je otevřený, autentický, ale zároveň zkušený a klidný a už z diskuse je zřejmé, že i energický, že se spolu bavíte proto, že má nějaké konkrétní ambice. Taková byla Lucie a já se těším na to, jak budeme tyto, již nyní naše společné ambice naplňovat,“ dodává na závěr.

CEO Gábor Boros objasňuje směřování společnosti: „Refresher je hlasem moderní generace. Svým obsahem inspirujeme, bavíme a vzděláváme. Aktivně formujeme moderní generaci nejen na Slovensku, ale také v České republice. Naším cílem je i nadále být nejlepším zdrojem informací a zpráv pro mladé moderní lidi a současně být ta nejlepší cesta pro klienty, jak tuto cílovou skupinu oslovit. Snažíme se neustále inovovat a zlepšovat náš obsah, proto na trhu hledáme talenty, které by mohly naši firmu posílit a pomoci nám dosáhnout našich cílů. Jsme rádi, že jsme rozšířili náš tým o nové posily, které jsou v souladu s naší vizí, hodnotami a pomohou nám těchto cílů dosáhnout.“

Domů
Sdílet
Diskuse